خبرهای داغ:
مسئول اردویی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع)آوج:

اعزام زائرین شهرستان آوج به مناطق عملیاتی غرب آغاز می‌‍شود

مسئول اردویی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع)شهرستان آوج عنوان کرد: اعزام زائرین شهرستان آوج به مناطق عملیاتی غرب ازشهریور ماه آغاز می‌‍شود.
کد خبر: ۸۵۵۹۱۱۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹

 جعفر خمسه مرادی مسئول اردویی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع)آوج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان آوج، از اعزام زائرین به اردوهای راهیان نور غرب مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور خبر داد.

وی گفت: دراین اردوها زائرین با اعزام به مناطق غرب کشور از ناحیه‌های دزلی، دریاچه زریوار، باشگاه افسران،تپه‌های الله‌اکبر پارک موزه دفاع مقدس و.... بازدید می‌کنند و با شرایط محیط آشنا می شوند.

وی گفت:

خمسه مرادی ادامه داد: زائرین در این مناطق با ایثار، شهادت،‌ شهامت و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران آشنا می‌شوند و همچنین قدر خون‌هایی که برای تداوم انقلاب اسلامی در این مناطق ریخته شده را بیشتر درک می‌کنند.   

مسئول اردویی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) با اشاره به این نکته که در این اردو بیشتر تاکید شده،که ثبت نام ها خانوادگی باشد،تصریح کرد: با بازدید دانشجویان از مناطق عملیاتی غرب کشور فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر در بین آنان نهادینه می‌شود و همین امر موجب ارتقای این فرهنگ در بین اقشار مختلف جامعه می‌شود 

این مسئول با تاکید بر اینکه به دنبال توسعه اردوهای راهیان نور هستیم، گفت: اردوهای راهیان نور غرب کشور به تازگی شروع شده و نیاز به تقویت بیشتر دارد.

 

 

5002/ت20/ب

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها