سردار یزدانی:

مدیران نیروهای مسلح خدمات زیادی به ورزش کرده اند/ دادکان منطقی صحبت کند

رئیس سازمان ورزش بسیج گفت: ما از آقای دادکان گله مند هستیم؛ افراد نباید در صحبت ها همه را جمع ببندند، شاید مدیرانی بودند که ضعیف عمل کردند اما واقعیت این نیست و نیروهای مسلح مدیران نخبه ای تربیت کرده است.
کد خبر: ۸۵۵۹۱۸۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار یزدانی رئیس سازمان ورزش بسیج درباره اظهارات رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در گفتگوی ویژه خبری سیما و انتقاد به مدیران ورزشی که سابقه فعالیت در نیروهای مسلح دارند گفت: ما از آقای دادکان گله مند هستیم؛ افراد نباید در صحبت ها همه را جمع ببندند، شاید مدیرانی بودند که ضعیف عمل کردند اما واقعیت این نیست و نیروهای مسلح مدیران نخبه ای تربیت کرده است.

رئیس سازمان ورزش بسیج اظهار داشت: درهر ارگان و سازمان افرادی هستند که در امر مدیریت ورزش موفق نیستند، اما نباید فعالیت و پیشرفت های بدست آمده را نادیده بگیریم؛ پیشکسوتان ورزشی با قاعده و منطقی تر نظر دهند.

وی با بیان اینکه امروز افراد نخبه در ورزش نیروهای مسلح خدمات زیادی انجام داده اند، عنوان کرد: از سال 65 در فدراسیون جودو شروع به فعالیت کردم و با برنامه پنج ساله در فدراسیونی که فقط یک مدال برنز در آسیا داشت به مقام قهرمانی آسیا دست یافتیم.

سردار یزدانی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب مسئولان زیادی از ارتش و سپاه در ورزش آمدند و فعالیت های سازنده ای انجام دادند، تصریح کرد: در حال حاضر 3000 سالن ورزشی در مناطق محروم و محلات کشور ساخته شده که 90 درصد این سالن ها خارج از فضاهای داخلی بسیج و سپاه است و آحاد مردم از آنها استفاده می کنند که این نشان دهنده مدیریت مناسب در این عرصه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار