خبرهای داغ:

آمریکایی ها دنبال دخالت در مسائل انتخابات آتی هستند

رییس دفتر شورای نگهبان قزوین گفت: آمریکایی ها دنبال دخالت در مسائل انتخابات آتی هستند.
کد خبر: ۸۵۵۹۳۱۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام علی قابل رییس دفتر شورای نگهبان استان قزوین در مراسم نشست سیاسی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین ضمن تبریک دهه کرامت به حدیثی از امام رضا(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: کسی که تصور نکند که با عمل صالح و بدون حب پیامبر(ص) به جایی می رسد در واقع دین اسلام  دو پایه دارد که آن حب پیامبر(ص) و عمل صالح است که هر دو به هم وابسته است.

وی خاطر نشام کرد: امروز باید مصداق عینی مجاهدت در راه خدا و شناخت نقشه های استکبار  جهانی در منطقه را در خود تقویت کنیم.

قابل گفت: دو مساله در این چند روز مساله روز شده است یکی بیانات رهبری مخصوصا از موضوع توافق هسته ای که امریکایی ها تصورشان این بود که ایران را به تمام معنا فتح کردند و تصور میکردند ایران اسلامی را از باورهایش عدول کرده اند.

رییس دفتر شورای نگهبان قزوین با بیان اینکه امریکایی ها دنبال دخالت در مسایل انتخابات آتی هستند عنوان کرد: امریکایی ها  می گویند که مجلس آینده کمتر از هسته ای نیست ولذا فعالیت زیادی در این زمینه می کنند که رسانه ها و سفارت های آنها دوباره فعال شده اند.

وی به سخنان امام خمینی (ره) اشاره کرد و یادآور شد: اگر دشمن از ما تعرف کرد باید به خود شک کنیم چرا که به دنبال تعریفش خطرهای زیادی در کمین است، بنا به فرموده مقام معظم رهبری ما اجازه نفوذ سیاسی فرهنگی و ... را به امریکا نمیدهیم و جلوی آن را می بندیم و باید بدانیم که دشمن برای ما نقشه کشیده و بی کار نیست و ما باید مسایل را با بصیرت بیشتری دنبال کنیم.

قابل تأکید کرد: دشمن تلاش دارد مردم را با خود همراه کند که در این کار دست به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی نیز زده است که باید خیلی هوشیار باشیم.

رییس دفتر شورای نگهبان قزوین ابراز کرد: اگر سازش با امریکا کردیم نباید انتظار نصرت الهی را داشته باشیم کشور امریکا برای تخریب جمهوری اسلامی فعالیت های زیادی کرده که یکی از نقشه های آنها راه اندازی گروه تروریستی داعش است که فقط در کشورهای شیعه نشین هجمه می آورد.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها