خبرهای داغ:
بسیج جامعه زنان سپاه استان قزوین:

اعزام خواهران بسیجی شجره طیبه صالحین

رضایی عنوان کرد: اعزام خواهران بسیجی شجره طیبه صالحین با هدف ارتباط و انتقال تجارب بین آنها به اردوگاه شهدای هفت تیر رامسر انجام خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۵۹۸۹۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، لیلارضایی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) صبح امروزبیان کرد: دوره دوم اعزام شجره طیبه صالحین مختص بسیج مساجد و محلات خواهران از تاریخ 4 تا 6 شهریورماه است که مربیان، سرمربیان و بسیجیان در اردوگاه شهدای هفت تیر رامسر حضور خواهند یافت.

وی در همین خصوص ادامه داد: نقش اعتقادات والدین در رشد و بالندگی فرزندان، علل تضعیف عقاید در خانواده، ریشه ها  و آسیب های بدحجابی، ویژگی جامعه مهدوی، باید ها ونباید ها ارتباط محرم و نامحرم در فضای مجازی و دیدگاه نسبت به معاد و مرگ از موضوعات معرفتی است که دراین اردو برای خواهران بسیجی بیان می شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) با بیان اینکه برگزاری این اردوهای تربیتی با اهداف مختلفی برگزار می شود اضافه کرد: تبادل و بهره گیری از خلاقیت ها، شناخت بیشتر سر مربیان از ویژگی و خصوصیات اعضا حلقه، فراهم شدن زمینه مشاوره، تجزیه و تحلیل وضع موجود و مقایسه آن با وضع مطلوب از اهداف  اجرایی این اردو می باشد.

رضایی عنوان کرد: موانع تربیت صحیح اسلامی، تاثیرات اشتغال مادر بر تربیت فرزندان، نقش زن در تحکیم بنیان خانواده، اصول و روش های جذاب سازی عفاف و حجاب و ملاحظات ورود کودکان و نوجوانان در فضای مجازی از برنامه ها و موضوعات تربیتی است که در اردو مطرح می شود.

وی با بیان اینکه اساتید و سخنرانان برجسته کشوری و استانی در این دوره ها حضور خواهندداشت عنوان کرد: حجت الاسلام اسلامی، مدیریت حوزه های علمیه استان حجت الاسلام عباسی، حجت الاسلام دکتر اسماعیلی و دکترخلیلی از اساتید بصیرتی سازمان بسیج  می باشند.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها