خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه حزب الله شاهرود خبرداد:

افتتاح صندوق قرض الحسنه حزب الله در شاهرود

فرمانده پایگاه حزب الله شهرستان شاهرود گفت: به همت پایگاه حزب الله بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا شاهرود صندوق قرض الحسنه حزب الله افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۶۰۳۷۵
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
حسن اکبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: به همت پایگاه حزب الله حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) و با استقبال اهالی مناطق شهرک امینیان و قلعه نوروز خان صندوق قرض الحسنه حزب الله افتتاح شد.

وی افزود: قراراست با همکاری و همیاری اعضاء و نیز خیرین ماهانه به تعدادی از اعضاء صندوق تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد پرداخت شود.

فرمانده پایگاه بسیج حزب الله شهرستان شاهرود با بیان اینکه با توجه به اینکه این مناطق جزو حاشیه شهر و محروم هستند، تصریح کرد: این کار در جهت گره گشایی از کار مردم این منطقه که بیشتر نیاز به وام های پایین و بدون بهره دارند، انجام شده است.

اکبری تصریح کرد: این صندوق قرض الحسنه با مدیریت اعضا پایگاه که عضو هیئت امنای مسجد عسکریه شهرک امینیان نیز هستند تشکیل شده است و با حمایت همه بسیجیان و تعدادی از خیرین نمازگزار انشالله دردی از درد مردم این منطقه هر چند کوچک را برآورده خواهد ساخت.

وی با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی و ثبت نام صندوق قرض الحسنه حزب الله با حضوراعضاء پایگاه و از اهالی مناطق مختلف محدوده پایگاه عنوان کرد: در این جلسه حجت الاسلام محسن اکبری از اساتید حوزه علمیه قم ضمن توجیه و توضیح نحوه عمکلرد این صندوق اهالی و اعضاء پایگاه را در جریان نحوه ثبت نام و برگزاری صندوق قرار داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها