خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز:

دشمنان امروز با قلم به جنگ با انقلاب و جوانان اسلامی آمده‌اند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت : امروز دشمنان انقلاب اسلامی دیگر امیدی به توان مقابله نظامی با ما را ندارند و به جای آن با شبیخون قلم به جنگ با انقلاب آمده اند .
کد خبر: ۸۵۶۰۳۸۵
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان البرز، حجة الاسلام حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) درکارگاه آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج که به همت روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز برگزارشد، اظهار داشت: امروز دیگر دشمنان نظام اسلامی از مقابله نیروی نظامی خود در برابر مجاهدان انقلاب اسلامی ناامید شده اند و راه دیگری را برای تخریب نظام اسلامی در پیش گرفته اند.

شجاعی مهر تاکید کرد: قلم امروز در جامعه جهانی  به وسیله ای تاثیر گذار تبدیل شده است که در عین اینکه می تواند برای اصلاح و ترتیب اثر بر جامعه ای مورد استفاده قرار گیرد می تواند بسیار مخرب و مفسده انگیز باشد و جوامع را به ورطه نابودی بکشاند .

وی خاطر نشان کرد: تاثیر قلم یک نویسنده ، یک خبرنگار و یا روزنامه نویس در اصلاح و یا افساد یک جامعه  می تواند بیش از هر چیز دیگری باشد که تاثیر عمیق قلم تئوریسن های انقلابی جوامع در پیشبر اهداف آنان انکار نشدنی است .

این مسئول افزود: امروز امپراتوری و هژمونی رسانه ای و مطبوعاتی غربی طوری کنترل افکار مردم و جوامعه را به وسیله قلم و رسانه دردست گرفته است که حقایق را دروغ و باطل را حقیقت جلوه می دهد و جوامع مورد نظر  ، تحت تاثیر این امپراتوری  به وسیله ای برای رسیدن به اهداف شوم غرب تبدیل شده اند تا بلوک غربی بتواند با ایجاد فساد و تفرقه در میان جوامع و حکومت های مسقل آنها خود کنترل امور کشور ها را به دست بگیرد .

وی گفت : امروز ما شاهد این هستیم که تعداد مزدورانی که برای تخریب چهره اسلام و نظام انقلابی ما دست به قلم شده اند بیشتر از قبل شده است و متاسفانه تعدادی جاهل و نادان نیز در داخل کشور با آنها هم صدا و هم رای شده تا بدین طریق بتوانند ضربه مهلکی را به انقلاب وارد کرده و نقشه شوم شبیخون قلم خود در عرصه فرهنگی را به سرانجام برسانند و غافل از اینکه بسیجیان و دوستداران انقلاب هوشیارانه تمامی تحرکات آنان چه در داخل و چه در خارج از کشور را رصد کرده و در فرصت مناسب جواب دندان شکنی خواهند داد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز خطاب به فعالان رسانه ای بسیج شهرستان البرز تصریح کرد : این امر وظیفه را نسبت به پاسداشت از انقلاب سنگین تر کرده است تا تلاش کنیم به عنوان یک دلسوز  خود را در برابر اتفاقات مسئول بدانیم وبا تجهیز خود به علم و آگاهی و تخصص رسانه ای در چنین فضای دهشتناکی که غرب آن را به وجود آورده است به دفاع از آرمان ها و ارزشهای انقلاب اسلامی بپردازیم.

وی خطاب به مسئولان مطبوعاتی و رسانه ای کشور هشدار داد: نباید مسئولان ظرفیت عظیم نیروهای بسیج  در عرصه فعالیت های رسانه ای را نادیده بگیرند چرا که بسیج با نیروهای متعهد ، جوان ، مستعد  و انقلابی همیشه در صحنه خود می تواند علاوه بر ایجاد موجی بزرگ در عرصه فعالیت های مطبوعاتی کشور زمینه های ایجاد انقلاب قلم برای دفاع از آرمانهای نظام اسلامی را ایجاد کند .

شجاعی مهر خاطر نشان کرد: امروز بسیجیان ما در میان حجم انبوه  اطلاعات و انفجار اخبار سربازان همان امامی هستند کهپس از جنگ فرمود ما امروز بیشتر از رزمنده به نویسندگانی نیاز داریم که بتواند هنر انقلاب و آرمان های مقدس نظام اسلامی را به قلم  و تصویر بکشاند .

وی در پایان گفت : ما باید هنر بهره برداری فرهنگی _ رسانه ای  و خبری را در خود پرورش دهیم و با شناخت مخاطب در جامعه  ، خبری را تولید کنیم که بتواند علاوه بر تاثیر گذاری روی مردم نقطه تحریک عواطف و احساسات را به خوبی شناسایی کنیم و خبر ما باید مملو از امیدواری و دمیدن روح نشاط بر جامعه باشد.

 

3002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها