خبرهای داغ:
خادم حرم رضوی:

سیره ائمه اطهار (ع) برترین الگو است

حسین غنیان یکی از خادمان حرم رضوی (ع)، با بیان اینکه سیره و روش زندگی ائمه اطهار بهترین الگو است، گفت: باید سیره زندگی امامان معصوم(ع) را در جامعه اشاعه دهیم و پیرو این مرام و مسلک الهی باشیم.
کد خبر: ۸۵۶۱۰۳۷
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶
حسین غنیان که 26 سال است افتخار خادمی حرم حضرت امام رضا (ع) را دارد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار با اشاره به شور و اشتیاق وصف نشدنی مردم گرمسار در استقبال از خادمانی که حامل پرچم متبرک آستان قدس رضوی بودند، بیان کرد: خدمت به زائران و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت را بزرگترین افتخار و توفیق زندگی می دانم که خداوند نصیبم کرده است.

وی با بیان اینکه سیره و روش زندگی ائمه اطهار بهترین الگو است، افزود: باید سیره زندگی امامان معصوم(ع) را در جامعه اشاعه دهیم و پیرو این مرام و مسلک الهی باشیم.

این خادم حرم رضوی اظهار داشت: اگر مردم و تمامی دولت مردان ما دستورات ائمه و سفارشات و احادیث آنها را دستور کار و زندگی خودشان قرار دهند حتما شعار سال بنا به فرموده رهبر عزیزمان که امسال سال همدلی و هم زبانی دولت و ملت است؛ محقق می شود.

غنیان با بیان اینکه خدمت به زائران یک افتخار است، افزود: ما خادمان حرم رضوی(ع) با گرداندن این پرچم سعی داریم قلب مردم را به نور حرم امام رضا (ع) روشن می کنیم و هدفمان گسترش و ترویج فرهنگ رضوی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه مردم وقتی این پرچم را می بینند و بر آن بوسه میزنند احساس می کنند که به حرم امام رضا (ع) بوسه میزنند و آن را زیارت می کنند، گفت: باید جوانان و نوجوانان را با توجه به هجوم فرهنگ های غلط غرب با فرهنگ اهل بیت(ع) آشنا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها