خبرهای داغ:
مسئول بازرسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع)قزوین:

امریکا بزرگترین نقض کننده حقوق بشر در جهان است

مسئول بازرسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع)قزوین بیان کرد: امریکا بزرگترین نقض کننده حقوق بشر در جهان است.
کد خبر: ۸۵۶۲۴۴۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین،ناحیه امام حسن(ع) قزوین نشست روشنگری با محوریت  بصیرت افزایی باحضوربسیجیان حوزه مقاومت بسیج ولیعصر (عجل) درروستای نظام آباد برگزارکرد.

در این  مراسم جمعی از شورای اسلامی و اهالی روستا نظام آباد و جمعی از اعضاء بسیجی و شورای و فرماندهی حوزه ولیعصر(عج) والزهرا و مهندس غیاثوند عضوء شورای اسلامی شهر قزوین حضور داشتند.

 سرگرد سید مهدی حسینی مسئول بازرسی سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین اظهار کرد: امریکا بزرگترین نقض کننده حقوق بشر در جهان می‌باشد و لشگرکشی امریکا و متحدین آن به عراق و افغانستان و قتل عام کردن هزاران مردم بی گناه بدون مجوز شورای امنیت اشاره کردند.

وی ادامه داد: سرکوب سیاه پوستان امریکا توسط دولت امریکا و پایمال نمودن حقوق ملل دیگر در کشورها توسط امریکا را یکی دیگر از جنایت های امریکا برشمرد.

مسئول بازرسی سپاه ناحیه امام حسن (ع) گفت: سازمان ملل را ابزار دست امریکا و استکبار جهانی دانسته که از آن برای ضربه زدن به نظام های مستقل در دنیا استفاده می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان شد: داعش و دیگر نیروهای تکفیری ساخته و پرداخته امریکا و دیگر متحدین آن برای ایجاد جنگ بین مسلمانان بوجود آمدند ولی با بصیرت و بیداری مسلمین با شکست مواجه خواهند شد.

1008/پ20/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها