مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تربت‌جام:

دنیا طلبی و اشرافی گری در دولت، روند حرکت به سمت عدالت را کند می کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تربت‌جام دنیا طلبی و اشرافی گری را یکی از آسیب های جدی دولت عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۶۲۵۸۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی نژاد در یادواره 12 شهید کارمند شهرستان تربت جام با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ۱۲ شهید کارمند این شهرستان با اشاره به فرازی از رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب افزود: پیروزی انقلاب، تحقق نظام، تشکیل دولت اسلامی، شکل‌گیری نظام اسلامی و ساختن دنیای اسلام ۵ مرحله ی فرآیند دولت اسلامی است.

وی با اشاره به این که آسیب های درونی یک دولت به مراتب خطرناک تر از آسیب های بیرونی است خاطر نشان کرد: بیشترین آسیب در درون خود یک دولت است.

چهکندی نژاد افزود: اگر دولتمردان و همه ارکان دخیل در یک دولت اسلامی به سراغ هواهای نفسانی،حزب وگروهخود بروند این منیت ها برای دولت اسلامی سمی مهلک است و دولت را به نابودی می‌کشاند.

وی با نقل حدیثی از حضرت امام علی(ع) که می فرمایند« بدترین دشمنان تو ، نفس توست» خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر با مراقبت و کنترل نفسانیات خویش با آرزوهای طولانی خود و نزدیکان مبارزه کردند و به این مسئله واقف بودند که هوای نفس توجیه زاست ،حق گریز است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه تربت‌جام ابراز داشت: در نگاه رهبر معظم انقلاب، دولت و دولتمردی موفق است که بتواند نیازهای جامعه و ملت را لحظه ‌به‌ لحظه از قرآن و با انس و عمل به آن، احکام اسلامی به روز رسانی نماید.

وی تصریح کرد: اگر انس با قرآن از بین رفت و در تصمیم گیری های نظام اسلامی دلیل قرآنی را نداشتیم باخته ایم و این یک آسیب است.

وی اضافه کرد: دنیا طلبی و اشرافی گری در یک دولت روند حرکت به سمت عدالت را کند و مردم را هم به سمت اشرافی گری سوق می دهد.

حجت الاسلام چهکندی یادآورشد: نفوذ دشمن و صاحبان قدرت و ثروت به ارکان نظام ، قرارگرفتن افراد بی اعتماد با القای سهم خواهی و تقسیم بندی در قوه مجریه برخی دیگر از آسیب های یک دولت اسلامی است.

وی تاکید کرد: مبارزه با فقر ،تبعیض ،دشمن شناسی،استکبار ستیزی وحمایت محرومان از اقدامات خوب دولت شهید رجایی بود.

در پایان این محفل روحانی و معنوی با تقدیم لوح یاد بود از ۱۲ خانواده شهید کارمند شهرستان تربت جام تجلیل شد  

این مراسم با حضور امام جمعه،علما،فرماندار،مسئولان وکارکنان دستگاههای اجرایی،نظامی،انتظامی وامنیتی، خانواده شهدا، بسیجیان و قشرهای مختلف مردم شیعه وسنی درمحل مسجد امام حسن مجتبی(ع) و به همت ستاد بزرگداشت هفته دولت ، بنیادشهید، حوزه مقاومت بسیج اداری کارگری امام علی (ع) سپاه پاسداران این شهرستان برگزارشد
ارسال نظرات
پر بیننده ها