خبرهای داغ:
مسئول بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود خبر داد؛

برگزاری اردوی جهادی طلاب و روحانيون در روستاي ابر

مسئول بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود گفت: اردوی جهادی بسیج طلاب و روحانیون شاهرود در روستای ابر در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۵۶۳۱۱۰
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
مسئول بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری اردوی جهادی گفت: اردوی جهادی بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود در روستای ابر در حال برگزاري است.

حجت الاسلام محمدعلی سعدی افزود: در این اردوی جهادی ده روزه بیش از 10 طلبه و روحانی مشغول به ساخت منزل مسکونی برای یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس در روستای ابر است.

وی خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون بسیجی در قالب اردوی جهادی یک باب واحد مسکونی برای یک جانباز دفاع مقدس از بنیان تا انتهای کار را خواهند ساخت.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود تصریح کرد: این برنامه با همکاری بسیج سازندگی سپاه شاهرود در راستای کمک به نیازمندان جامعه و به خصوص رزمندگان دوران دفاع مقدس که حق بزرگی به گردن ما دارند انجام می شود و بنا داریم این ساختمان را کامل به اتمام رسانده و تحویل نماییم و فعالاً شناژ بندی و فنداسیون کار انجام شده است.

سعدي با بیان اینکه در بسیج طلاب تلاش داریم اردوهای جهادی در قالب عمرانی و مذهبی برگزار شود اظهار کرد: تاکنون در روستاهای مختلف طلاب و روحانیون بسیجی اقدام به ساخت و ساز مسجد و سرویس بهداشتی و غسالخانه و خانه عالم نمودند و مرمت تعدادی از خانواده ایثارگران در روستاها را نیز انجام داده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها