مراسم تقدیر از دست اندرکاران کاروان راهیان نور جامعه ورزش استان مازندران

مراسم تقدیر از دست اندرکاران کاروان راهیان نور جامعه ورزش استان مازندران با همت مسئول سازمان بسیج ورزشکاران و مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۶۴۱۴۲
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،سیدجواد حسینیان در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران اعزام راهیان‌نور ورزشکاران استان، گفت: اردوهای راهیان‌نور با استقبال مناسب ورزشکاران مواجه است و این اردو نیز در سال جاری پیگیری می‌شود.
 
وی به برنامه‌ریزی برای حضور ورزشکاران در اردوهای راهیان‌نور غرب کشور اشاره کرد و افزود: در این اردو 47 نفر از ورزشکاران زن مازندران در مناطق عملیاتی غرب کشور حضور یافتند.
 
مسئول بسیج ورزشکاران مازندران اضافه کرد: حضور بانوان ورزشکار در غرب کشور مقارن شد با برگزاری یادواره شهدای مازندران غرب کشور که این موضوع را نیز به فال نیک می‌گیریم.
 
حسینیان با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه بسیج ورزشکاران در استان در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: هزینه در حوزه فعالیت‌های فرهنگی سرمایه‌گذاری است و ما در حال حاضر با توجه به هجمه‌هایی که از جانب دشمنان به کشور می‌شود، نیاز به این‌گونه سرمایه‌گذاری داریم.
 
وی با اعلام اینکه شهدا کاری حسینی کردند، اضافه کرد: در حال حاضر ما برای اعتلای فرهنگ شهادت نیاز به کار زینبی داریم و باید همه تلاش خویش را برای اعتلای فرهنگ دفاع مقدس به‌کارگیری کنیم تا رسالت خویش را عملیاتی کنیم.
 
مسئول بسیج ورزشکاران مازندران با اعلام اینکه برنامه متنوع فرهنگی در حوزه بسیج ورزشکاران در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: انتخاب شهید شاخص ورزشکار کشور از استان مازندران نشان از علاقه‌مندی جوانان ورزشکار به انقلاب اسلامی دارد و این نشان می‌دهد که دغدغه علاقه‌مندی به نظام در بین همه اقشار وجود دارد.
 
این مسئول یکی از برنامه‌ جدی بسیج ورزشکاران را برگزاری کنگره شهدای جامعه ورزش است اعلام کرد و گفت: روند برگزاری این کنگره و نیز اقداماتی که در این حوزه در دست اجرا است نیز اطلاع‌رسانی می‌شود.
 
در ادامه حبیب‌ حسین‌زادگان -مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران -  با اشاره به استقبال مناسب مردم مازندران از شهدای غواص و خط‌شکن، اظهار کرد: فضای معنوی خوبی با حضور این شهدا در استان حاکم شد.
 
وی ضمن تشکر از فرماندهی محترم سپاه کربلا " سردار بابایی" و اشاره به برنامه‌ریزی مناسب برای حضور شهدای غواص و خط‌شکن در اقصی نقاط استان، افزود: سپاه به‌درستی برنامه‌های حضور شهدای غواص و خط‌شکن را در استان مدیریت کرد و انتظار مردم در این حوزه برآورده شد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اعلام اینکه در زمان حضور شهدای غواص بار دیگر شاهد تجدید میثاق با شهدای و آرمان‌های آنها بودیم، اضافه کرد: حضور قشرهای مختلف مردم و افرادی که زمان جنگ حضور نداشتند نیز نشان از اثرگذاری این کار فرهنگی در استان داشت.
 
این مسئول اضافه کرد: حضور بسیاری از جوانان دهه 70 و 80 با اخلاص و بدون هرگونه ریا در مراسم شهدای غواص نشان از انتقال مناسب فرهنگ دفاع مقدس دارد و این موضوع نشان می‌دهد که مردم ما قدرشناس شهدا و به تبع آن انقلاب اسلامی ایران هستند.
 
حسین‌زادگان تأکید کرد: برای حفظ و پویایی نظام باید خودمان را متعهد به آرمان‌های دفاع مقدس بکنیم و باید تلاش کنیم که این فرهنگ همچنان تداوم یابد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در ادامه خواستار تداوم فعالیت راهیان‌نور در حوزه ورزشکاران شد و بیان کرد: از همه ظرفیت‌های ورزش و جوانان استان برای برگزاری راهیان‌نور استفاده می‌کنیم.
 
این مقام مسئول عنوان داشت: خروجی این اردوها را زمانی می بینیم که این دوستان به استان برمی گردند ،وطن پرست تر، شجاع ترو غیور تر  می شوند.پس لازمه ی کار برگزاری جدی این اردو هاست.
 
وی یکی از اقدامات در دست اجرا این سازمان را برگزاری مراسم شهید شاخص ورزشکار استان"شهید اسدالله پور گلوگاهی" اعلام کرد و ادامه داد: باید تلاش کنیم که این اقدام فرهنگی به‌خوبی برگزار شود و استفاده فرهنگی مناسبی از این حرکت ارزشمند در برنامه کاری قرار گیرد.
 
حسین‌زادگان با اعلام اینکه برگزاری مراسم شهید شاخص پروژه مشترک سپاه و وزارت ورزش و جوانان است، تأکید کرد: جامعه ورزش کشور به این حرکت فرهنگی نیاز دارد و نیاز است از همه ظرفیت رسانه‌ای در این زمینه به‌خوبی بهره‌برداری شود.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران گفت:ورزشکاران یک گروه مرجع تاثیر گذار هستند ، وقتی که ما راهیان نور را توسط ورزشکاران مد می کنیم،در جامعه خصوصا قشر جوان و نوجوان تاثیر گذار خواهد بود .
 
وی در پایان با بیان اینکه بحث اعزام راهیان‌نور ورزشکاران باید جدی‎تر پیگیری شود، گفت: با تقویت فرهنگ دفاع مقدس در بسیاری از امور جاری خودمان تقویت می‌شویم.
 
به گزارش کوله بار در پایان  از دست اندرکاران برگزاری اردوهای راهیان نور جامعه ورزش استان مازندران با حضور مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و مسئول روابط عمومی سپاه کربلا و سایر مسئولین تقدیر به عمل آمد.
 

 

 

 

انتهای پیام/د

ارسال نظرات