مسئول سازمان اردویی و راهیان نور استان قزوین:

برگزاري 7 كارگروه براي اجراي اردوهاي راهيان نور غرب و دانش آموزي استان قزوين

دبير قرارگاه راهيان نور استان قزوين مطرح كرد : 7 كارگروه تخصصي براي اجراي كيفي كاروان هاي راهيان نور تا كنون برگزار شده است .
کد خبر: ۸۵۶۴۱۴۳
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، محسن کریمی, دبير قرارگاه راهيان نور استان در همايش مديران اردويي حوزه ها و پايگاههاي مقاومت بسيج شهر قزوين  برگزار شد ضمن گزارش وضعيت استان در اعزام كاروان هاي راهيان نور به بررسي نقاط ضعف و قوت اردوهاي برگزار شده اشاره كرد و عنوان كرد : 7 كارگروه تخصصي براي اجراي كيفي اردهاي راهيان نور در شهريورماه برگزار شد كه نشان از جديت و اهتمام مجريان اين اردوها دارد .
 
وی افزود: كارگروه هاي تخصصي را در حوزه هاي فرهنگي و ايمني انتخاب کردیم و خواستار استفاده بيشتر از خادمين شهداي افتخاري و بسيجيان و عموم مردم براي مديريت اردوها شده ایم.
 
دبير قرارگاه راهيان نور استان بازديد از جبهه غرب را براي بازآموزي شمارش معكوس جهاد در شرايط سخت بسيار عبرت آموز توصيف کرد و گفت:  از حماسه ها و رشادت هاي سرزمين مجاهدت هاي خاموش و سرداران شهيد استان قزوين در 8 سال دفاع مقدس افتخار بزرگی برای استان بود که باید سرمشق زندگی خود قرار دهیم و عرصه فرهنگي و آميزش مفاهيم بلند عرفاني شهدا با مقوله هنر را تجلي دستاوردهاي راهيان نور دانست.
 
در پايان مجريان اردوها با وظايف ايمني و رعايت مقررات اردويي آشنا شدند و نسبت به برنامه بازرسي هاي صورت گرفته ، تداوم ارتباط ، فضاسازي و تبليغات ، ارزيابي از زائرين نور و همچنين حوزه هاي گردشگري به اظهار نظر پرداختند .

 
انتهای متن/د
ارسال نظرات