خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود:

اختصاص 7 میلیارد تومان وام خوداشتغالی به بسیجیان در سال جاری

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از اختصاص تسهیلات هفت میلیارد تومانی وام خوداشتغالی بسیج سازندگی شاهرود ویژه بسیجیان در سال 94 خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۴۲۱۴
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در هفتمین مجمع عالی بسیج شهرستان شاهرود که با حضور اعضا در سالن همایش های کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد در سخنانی با عرض خیرمقدم به شرکت کنندگان در مجمع با ارائه گزارشی از برنامه های سال 94 بسیج اظهار کرد: در سال 94 برنامه های متمرکزی توسط بسیج و سپاه شهرستان برگزار شد که ابتدای آن برگزاری اردوهای راهیان نور بود که با استقبال خوب مردم در قالب دو کاروان عمومی و کاروان های دانش آموزی و دانشجویی و اقشار مختلف برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه اجلاسیه شهدای شهرستان افزود: با همت و همدلی و نقش آفرینی همه ادارات و مسئولین و مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان و بسیجیان عزیز این اجلاسیه برگزار و اثرات بسیار خوبی از اجلاسیه در جامعه و برای مخاطبین و شرکت کنندگان داشت و هم بُرد شهرستانی و استانی و حتی کشوری نیز داشت که هنوز هم تبعات آن و اظهار لطف ها وجود دارد.

فرمانده سپاه شاهرود با تاکید بر اخلاص و اعتقاد مردم بزرگوار و بسیجیان به شهدا گفت: همدلی حول محور شهدا ایجاد و هر کس کاری انجام داد و کار ارزشمند اجلاسیه برگزار و ما تلاش کردیم از داشته های شوراهای اقشار و کارگروه های تخصصی در محتوا اجلاسیه با اولویت آسیب های شهرستان در قالب های مختلف استفاده شود که به همت همه اجرایی شد.

وی با اشاره به سوم خرداد و ارتحال امام و اعزام کاروان ادامه داد: بوستان سلامت برنامه مهم دیگری بود که در هشت نقطه شاهرود در پارک ها اجرایی شد که از نظر کمی و کیفی و تعداد مکان ها بیش از 2 برابر نسبت به سال قبل افزایش داشت که به همت پایگاه های بسیج اجرا شد و البته عیب هایی هم داشت که در مسیر برگزاری برطرف شد.

دامغانی با اشاره به حوزه اقتصادی حضور بسیج بیان کرد: در سال 93 بیش از سه میلیارد و ششصد میلیون تومان تسهیلات برای حمایت از اقتصاد مقاومتی وام به بسیجیان پرداخت شد و با بازرسی ها و نظارت ها تمام این وام ها در مسیر خود هزینه شد و این به همت کارگروه مشترک بسیج سازندگی و اداره جهاد کشاورزی شهرستان محقق شد.

وی با اشاره به 7میلیارد تسهیلات در سال 94 عنوان کرد: وام اشتغال زایی در اختیار بسیجیان برای کارهای خوداشتغالی و بنگاه های زودبازده قرار می گیرد و در موضوع محرومیت زدایی اردوهای جهادی برگزار می شود.

فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به هفته دفاع مقدس ادامه داد: در حوزه تولید فکر و اندیشه و برنامه و اجرا کمک شما شوراها و کارگروه ها را می طلبیم تا برنامه ای خوب را در این هفته برگزار کنیم.

وی افزود: برنامه بازخوانی واقعه غدیر مانند سال قبل در جوار حرم شهدای گمنام شهرستان برگزار خواهد شد و از همه مردم برای کمک به این برنامه نیز کمک می خواهیم.

در پایان این مراسم از هفت نفر از فعالین اقشار بسیج در پیشبرد اهداف مجمع بسیج شهرستان با اهدا لوح و تقدیرنامه تجلیل شد که عبارتند از شورای همفکری بسیج کارگری مهندس حسین امیرحسینی رئیس شورا و رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی، بسیج مساجد و محلات محمد رضوانی و بداغی، بسیج پیشکسوتان حسن بیکی، بسیج جامعه پزشکی محمدرضا معصوم آبادی و بسیج جامعه زنان فاطمه سیفی و سکینه جلالی.

ارسال نظرات
پر بیننده ها