خبرهای داغ:

شهداء ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند

حجت الاسلام عطایی تصریح کرد:شهداء درعالم ملکوت ناظر بر اعمال و رفتار ما می باشند وهرکجا که لازم باشد دراموراتی که ما ازآنان غفلت می کنیم وارد می شوند ومارا ازآن آگاه می کنند.
کد خبر: ۸۵۶۴۶۲۵
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام کاووس عطایی مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ82 سپاه صاحب الامر (عجل الله تعالی فرج الشریف) در مراسم گرامیداشت سالروز شهیدان جعفر خانی وحسنپور که در گلزار شهدای قزوین با حضوررزمندگان تیپ 82 برگزارشد. بیان کرد: شهداءزنده هستند ودرنزد خداوند روزی می خورند .

وی تصریح کرد:شهداء درعالم ملکوت ناظر بر اعمال و رفتار ما می باشند وهرکجا که لازم باشد دراموراتی که ما ازآنان غفلت می کنیم وارد می شوند ومارا ازآن آگاه می کنند.

عطایی افزود: ماباید درمسیری که شهداء برای ما ترسیم کردند قدم برداریم تابتوانیم رضایت آنان ودرنهایت رضایت خداوند رابرای خودمان جلب کنیم .

این مقام مسئول افزود: همه ما امروز میهمان شهدای ارزشمند کشورمان هستیم و خداوند در قرآن به طور قطع با وجود همین شهدای گرانقدر چشمان ما را به روی عالم هستی باز کرده است و خداوند متعال در کتاب الهی خود جنبه های ملکوتی حضور شهدا را به ما می‌نمایاند.

این مراسم با قرائت زیارت عاشورا ومدیحه سرایی وفاتحه خوانی به پایان رسید.

1005/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها