خبرهای داغ:
به میزبانی شاهرود برگزار شد؛

مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور و انتخابی مسابقات جهانی اسپانیا

مسئول بسیج ورزشکاران شاهرود گفت: مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور در شاهرود و انتخابی مسابقات جهانی اسپانیا به میزبانی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۴۸۷۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۶
حسین ناظمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری مسابقات دو روزه پرورش اندام قهرمانی کشور در شاهرود و انتخابی مسابقات جهانی اسپانیا بیان کرد: در این مسابقات که با حضور 14 استان و 185 ورزشکار در رده های سنی جوانان و بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد تیم های تهرانی مقام اول را در ره های مختلف کسب کردند.

وی افزود: فضاسازی این مسابقات با بسیج ورزشکاران شاهرود بود که ما تلاش کردیم فرهنگ پهلوانی و قهرمانی از دیدگاه اسلام و سخنان بزرگان دین را ترویج دهیم.

مسئول بسیج ورزشکاران شاهرود با بیان اینکه این مسابقات در بزرگداشت 175 شهید غواص برگزار شد بیان کرد: پخش کلیپ در افتااحیه مسابقات از شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله برنامه های بسیج ورزشکاران شاهرود در این مسابقات بود.

ناظمی با اشاره به نفرات برتر اوزان مختلف این مسابقات گفت: در رده سنی نوجوانان رده سنی جوانان در وزن منهای75 کیلو گرم سیدعلیرضا حسین از تهران، در وزن مثبت 75 کیلو گرم کامبیز صمدی از تهران مقام اول را کسب نمودند.

وی با اشاره به نفرات برار اوزان رده سنی بزرگسالان بیان کرد: در وزن 60 کیلو گرم جاسم شریف زاده از تهران، وزن 65 کیلوگرم ایمان صفائی از خراسان رضوی، وزن 70 کیلوگرم عباس اطرافچی از خوزستان،وزن 75 کیلوگرم احسان احمدی- تهران"ب"،وزن 80 کیلو گرم حامد داوود آبادی از البرز"ب"،وزن 85 کیلو گرم رضا آزاد رنجبر از البرز،وزن 90 کیلو گرم حسین شیبانی از تهران آزاد، وزن 95 کیلوگرم روح الله میرحسینی از تهران"الف"، وزن 100 کیلو گرم مبین رستمیان از تهران"الف" و وزن مثبت 100 کیلو گرم علیرضا اسدالهی از تهران "ب" عناوین اول را کسب کردند.

مسئول بسیج ورزشکاران شاهرود عنوان کرد: این مسابقات به همت هیئت پرورش اندام ،اداره ورزش و جوانان و شهرداری شاهرود در ورزشگاه شرکت ذغالسنگ البرز شرقی شاهرود برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها