خبرهای داغ:
ملک محمدی اشاره کرد:

یکی از مهمترین برنامه های بسیج حلقه های صالحین است

فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا حلقه های صالحین را یکی از مهمترین برنامه های بسیج دانست و گفت: هدف حلقه های صالحین یارگیری برای امام زمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) است و صالحین پتانسیل زمینه سازی ظهور ایشان را دارد.
کد خبر: ۸۵۶۴۸۹۴
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، محمدعلی ملک محمدی فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا، در همایش هیئت عاشقان ولایت شهرستان بوئین زهرا با بیان اینکه قرآن دستور صریح برای تجهیز در برابر دشمنان را به ما می دهد گفت: ما برای استعلای انقلاب اسلامی باید در برابر دشمن بایستیم و از انقلاب اسلامی مراقبت و محافظت نماییم.

وی اظهار کرد: حکومت اسلامی ما پس از حکومت رسول خدا (ص) و حکومت امام علی (ع) سومین حکومت اسلامی و ولایی است و ادامه مسیر انقلاب پیامبر (ص) است.

ملک محمدی با اشاره به اینکه اگر ما به این اعتقاد رسیدیم که انقلاب اسلامی ادامه انقلاب پیامبر (ص) است آن وقت تمامی اعمال ما در راستای حفظ انقلاب، عبادت خواهد بود افزود: انقلاب اسلامی فقط معطوف به ایران نیست و محدوده جغرافیایی بسیار وسیع تری را دربرمی گیرد.

وی جغرافیا، مساحت جغرافیایی، جمعیت و علم را از مهم ترین مولفه های قدرت برای یک کشور دانست و ابراز داشت: کشوری که دارای علم است قدرتمند است چون علم، قدرت اقتصادی، نظامی و مالی را بدنبال دارد.

ملک محمدی ادامه داد: در رابطه با مولفه جمعیت دو مقوله کیفی و کمی مورد بحث است، مقوله کمی تعداد جمعیت یک کشور است و اهمیت دارد ولی مهمتر از مقوله کمی، مقوله کیفی است که ارزش و اعتبار یک جمعیت را می رساند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا، با بیان آیه ای از وحی الهی" اگر مومنان ایمان و صبر داشته باشند هر یک نفرشان برابر ده نفرند"خاطر نشان کرد: ما در بسیج باید در کنار کمیت نفرات، کیفیت را مد نظر قرار دهیم و باید در این زمینه برای امام زمان (عج) یارگیری کنیم.

وی در پایان گفت: حلقه های صالحین یکی از مهمترین برنامه های بسیج است که جمعیت کیفی را در جامعه به ارمغان می آورد و ما باید در راه اعتلای جامعه اسلامی تلاش شبانه روزی داشته باشیم.


2001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها