خبرهای داغ:

قیام 17 شهریور باعث تزلزل در رژیم پهلوی شد

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا گفت: قیام 17 شهریور باعث تزلزل در رژیم پهلوی و باعث شد که محمد رضا شاه حکومت 37 ساله خود را در دریای خشم مردم مسلمان ایران غرق شده ببیند.
کد خبر: ۸۵۶۵۷۰۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، میثم محمدی جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) با بیان اینکه قیام 17 شهریور عاملی بسیار موثر در تشدید مبارزات مردمی و تسریع در سقوط رژیم پهلوی به شمار می رود گفت: قیام 17 شهریور تردید و تزلزل را در اراده رژیم پهلوی در رویا رویی با ملت نمایان کرد.

وی قیام 17 شهریور را با عنوان یک نقطه عطف در مبارزات ملت مسلمان علیه رژیم پهلوی دانست و افزود: در 17 شهریور مردم نشان دادند که هیچ چیز نمی تواند اراده های پولادین آنان را شکست دهد.

محمدی اظهارکرد: قیام 17 شهریور 57 حماسه آفرینی و ایستادگی اسطوره هایی است که لبیک گویان به ندای رهبری به دیار باقی شتافتند و با شهادت خود زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا، با اشاره به اینکه عظمت و استقامت  مردمی در روز 17 شهریور باعث بصیرت امت اسلامی شد عنوان کرد: قیام 17 شهریور باعث شد که محمد رضا شاه حکومت 37 ساله خود را در دریای خشم مردم مسلمان ایران غرق شده ببیند.

وی در پایان گفت: مردم پاک دلی که در روز 17 شهریور جان خود را سپر بلای انقلاب کرده بودند مجاهدانی غیور بودند که ایمان در دل هایشان راه یافته بود و دل هایشان بوسیله نور هدایت الهی صیقل داده شده بود.

 

/2001ت30

ارسال نظرات
پر بیننده ها