خبرهای داغ:
سردار محمد شاهرخی:

اردوی جهادی یک کار فرهنگی بزرگ است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،عصر دیروز جمعی از فرماندهان سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرج الشریف) با مدیرکل آموزش و پرورش استان در خصوص راهیان نور جنوب استان قزوین در دفتر مدیر کل آموزش پرورش دیداری صمیمانه داشتند.
کد خبر: ۸۵۶۶۱۸۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷

سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر)عجل الله تعالی فرج الشریف) قزوین ضمن تشکر و خداقوت به حضار گفت: باید در بحث راهیان نور بتوانیم از حداکثر ظرفیت استفاده کنیم  و در این چندروزی که در راهیان نور هستند از ماهواره جداکنیم.

وی در ادامه افزود: در خواست ما این است که  آموزش و پرورش کار اردوی راهیان نور را جزء کارهای اصلی خود بداند وبا اهتمام بیشتری کار را پیش ببرد.

شاهرخی در پایان بیان کرد: اردوی جهادی یک کار فرهنگی بزرگ است، اگر باهم باشیم کیفیت کار بالا می رود و کارگروه های سپاه و آموزش و پرورش بیشتر توجه کنند تا این وظیفه خطیری که همه ما نسبت به آن داریم به نحو احسنت انجام شود.

قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه ضمن تشکر از سردار شاهرخی و معاونین سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرج الشریف) گفت: نشاط و نماز جز برنامه های اصلی آموزش و پرورش در سال جدید است و مجموعه  ما این را باور دارد که در راهیان نور نماز عاشقانه خوانده می شود و دانش آموزان ارتباط واقعی با خداوند پیدا می کند.

وی در پایان عنوان کرد: کار آموزش و پرورش نمره دادن، نیست بلکه کارش تربیت حیات طیبه است، مدرسه خوب مدرسه ای است که نماز خوان و کتاب خوان بیشتری داشته باشد.

1005/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها