مدیر عملیات و سازماندهی مرکز اردویی سپاه الغدیر :

اردوهای راهیان نور را باید یکی از ابزارهای مقابله با تهاجم دشمنان دانست

برگزاری اردوی بصیرتی فرهنگی مسئولین اردویی حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج نواحی 12 گانه یزد
کد خبر: ۸۵۶۶۴۰۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، این اردو با هدف ارتقا بصیرت اردویی مسئولین اردویی نواحی در اردوگاه قائم آل محمد (ص) در روستای منشاد با حضور بیش از 80 نفر از مسئولین اردویی حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج برگزار گردید.
 
درابتدای این مراسم سرگرد پاسدار ناصر آخوند عطار مدیر عملیات و سازماندهی مرکز اردویی سپاه الغدیر ضمن خیر مقدم به مدعوین محترم با اشاره به عظیم بودن این کار فرهنگی گفت : اردوهای راهیان نور را باید یکی از ابزارهای مقابله با تهاجم دشمنان دانست،
وی در ادامه عنوان کرد: گوشه به گوشه مناطق جنگی از ایثار، رشادت‌ و ازخودگذشتگی جوانان و مردان و زنان ما حکایت‌ها دارد و حضور مردم در این مناطق جنگی در حفظ خاطرات جنگ تحمیلی بسیار موثر است و می‌توان با بازگو کردن آن برای اقشار مختلف جامعه فرهنگ ایثار وشهادت را در جامعه نهادینه کرد.
در ادامه این مراسم جناب سرهنگ سیف الدینی مسئول مرکز اردویی سپاه الغدیر با بیان اینکه اعزام بسیجیان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس موجب می‌شود تا آنان با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند ، یادآور شد که ما باید خیلی مواظب باشیم تا اردوهای برگزار شده به نحو احسن برگزار شود .
این مقام مسئول در ادامه افزود : ما باید برای موفقیت شهدا را الگو قرار داده زیرا رمز ماندگاری شهدا توکل آنان به خدا، داشتن اخلاص در انجام تمامی امور زندگی و اهتمام ویژه به نماز اول وقت بوده است.
لازم به ذکر است که در این مراسم از حجت الاسلام حیدریان و سرگرد عقدایی از حفاظت اطلاعات نیز دعوت بعمل آمده بود و این عزیزان در مورد موضوع اخلاق در مدیریت کاروانها و اهمیت اردوهای راهیان نور از نظر حفاظتی سخنان ارزشمندی را مطرح نمودند که مورد استفاده همه مدعوین قرار گرفت.


انتهای متن/د
 
ارسال نظرات