خبرهای داغ:
سردار محمد شاهرخی:

یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی، مقاوم بودن اقتصاد است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرج الشریف) یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی را مقاوم بودن اقتصاد دانست و افزود: وظیفه‌ی همه‌ی ما این است که سعی کنیم کشور را مستحکم، غیر قابل نفوذ، غیر قابل تأثیر از سوی دشمن، حفظ کنیم .
کد خبر: ۸۵۶۶۹۰۹
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبر گزاری بسیج از قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر)عجل الله تعالی فرج الشریف) قزوین، ظهر امروز در سالن جلسات استانداری، جلسه ای که در خصوص اقتصاد مقاومتی درحال برگزاری می باشد با بیان سخنان مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی آن اقتصادی که در شرایط فشار، تحریم، دشمنی ها و خصومت های شدید می تواند تعیین کننده ی رشد و شکوفایی کشور باشد.

 وی درهمین خصوص ادامه داد: اقتصاد مقاومتی یکی از پایه های اساسی و سرمایه های اقتصادی، پایداری نیروی انسانی یک جامعه می باشد.

این مقام مسئول یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی را مقاوم بودن اقتصاد دانست و افزود: وظیفه‌ی همه‌ی ما این است که سعی کنیم کشور را مستحکم، غیر قابل نفوذ، غیر قابل تأثیر از سوی دشمن، حفظ کنیم  و اقتصاد باید مقاوم باشد و بتواند در مقابل آنچه که ممکن است در معرض توطئه‌ی دشمن قرار بگیرد، مقاومت کند.

سردار شاهرخی بسیج را یک فرصت برای کسب مهارت های متنوع دانست و گفت: در دانشگاه های ما 30هزار دانشجوی بسیجی زیر نظر اساتید بسیجی در حال تحصیل می باشند و این باعث می شود که همه آنها  در زمینه کشاورزی، علمی و صنعتی رشد و مهارت پیدا کنند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرج الشریف) استان عنوان کرد: بسیجیان که صاحب زمین کشاورزی هستند از فرصت ها حداکثر استفاده را کنند، صنایع تولیدی و محصولات کشاورزی خود را برای همه ارائه دهند.

1006/پ20/ت

ارسال نظرات
پر بیننده ها