خبرهای داغ:

17 شهریور نماد مقاومت و اتحاد مردم ایران

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرج الشریف) بیان کرد: مردم توانستند با تقدیم شهدا در برابر نظام سلطه ایستادگی کنند و در واقع 17 شهریور نماد مقاومت و اتحاد مردم ایران است.
کد خبر: ۸۵۶۷۱۲۵
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرج الشریف) در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارتباط با واقعه 17 شهریور و ارزش آن در ارتباط با وقوع انقلاب اسلام اظهار کرد: 17 شهریور،سال 57 از نقاط عطف در ارتباط با وقوع انقلاب اسلامی می باشد.

وی ادامه داد: ملت ایران در 17 شهریور ثابت کردند که برای رسیدن به اهداف ارزشمندشان تا پای جان ایستاده اند و از خود گذشتگی دریغ نکردند.

معبودی با اشاره به عامل استکبار بودن پهلوی خاطر نشان کرد: پهلوی با بهره مندی از زور در یک طرف قرار داشت و مردم قوی و با اراده ایران در طرف دیگر و به معنای واقعی کلمه خواسته های این دو از هم متفاوت بود.

این مقام مسئول افزود: مردم توانستند با تقدیم شهدا در برابر نظام سلطه ایستادگی کنند و در واقع 17 شهریور نماد مقاومت و اتحاد مردم ایران است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بیان کرد: مردم در آن برهه زمانی شناخت کاملی از دولت استکباری به دست آورده بودند و با شهادت تعداد کثیری از زنان و کودکان بی گناه در جمعه سیاه چهره خون آشام و ننگین پهلوی برای عامه مردم نمایان شد.

وی ادامه داد: با آشکار شدن حیله گری ها، مردم دیگر به وعده ها توجه نکردند و حاضر شدند که با تقدیم شهدا در برابر ظلم ایستادگی کنند و همین بصیرت سبب پیروزی آنان شد.

معبودی با بیان این رفتار استکبار همواره بر اساس منافع خاص خودش تنظیم می شود تشریح کرد: امروز هم می بینیم که دول دیکتاتور و استکباری همچون گذشته رفتار می کنند و در برابر منطق مردم با وحشیگری برخورد می کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هر گاه که مردم آزادی خواه با منطق در برابر دولت خود ایستاده اند پاسخی جز وحشیگری دریافت ننموده اند و استکبار نیز وقتی می بیند نمی تواند با منطق پاسخ مردم را بدهد به زور متوسل می شود و این پروسه همواره در تاریخ ادامه داشته است.

1004/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها