خبرهای داغ:
کارشناس مذهبي:

ترويج و تقويت سبك زندگي اسلامي در جامعه ضروري است

يك کارشناس مشاوره و مسائل تربیتی گفت: سبک زندگی اسلامی در نقطه مقابل تهاجم فرهنگی و زندگی مادی غربی قرار دارد و در شرایطی که جنگ نظامی دشمن به جنگ فرهنگی تبدیل شده، لزوم، ترويج، تقویت و پیاده سازی آن در جامعه احساس می شود.
کد خبر: ۸۵۶۷۱۶۸
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، سیدرضا حسینی در جلسه تربیت و تعالی سپاه ناحه میامی در محل نمازخانه سپاه اظهار داشت: سبک زندگی اسلامی در نقطه مقابل تهاجم فرهنگی و زندگی مادی غربی قرار دارد و در شرایطی که جنگ نظامی دشمن به جنگ فرهنگی تبدیل شده، لزوم تقویت و پیاده سازی آن در جامعه احساس می شود.

وی گفت: امروز غرب به قسمت های مختلف زندگی مردم ایران حساس شده و تلاش می کند با تغییر سبک زندگی خانواده ایرانی، فرهنگ ما را دچار تزلزل کند.

کارشناس مشاوره و مسائل تربیتی با اشاره به سوء استفاده های شبکه های ماهواره ای و تبلیغات سوء آنان را برای نابودی بنیان خانواده و کاهش ازدواج در ایران یادآور شد و گفت: دین اسلام آنقدر به زندگی انسانی و بنیان خانواده اهمیت می دهد که روایات زیادی درباره معماری اسلامی، مسائل بهداشتی، پزشكی و ... دارد.

حسینی در ادامه با تاکید براینکه هریک از افراد جامعه بایدبه مسئله امر به معروف و نهی ازمنکرنیز در زندگی فردی و خانوادگی خود توجه کنند، اظهار داشت: اگر در هر جایگاه و منزلت اجتماعی باشیم؛ اما امر به معروف و نهی ازمنکر را در وجود خود نهادینه نکنیم این مهم در جامعه به اهداف مثبت خود نخواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یکی از مسائل مطرح درسطح خانواده ها استفاده از ماهواره است، اظهار داشت: در حال حاضر چه میزان تذکر لسانی در رابطه با ماهواره درسطح خانواده ها انجام می شود و به چه میزان مضرات ماهواره درخانواده ها تبین می شود که باید همه در این زمینه احساس تکلیف کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها