سردار يزداني در افتتاحيه جشنواره فرهنگی ـ ورزشی خواهران بسیج کشور خبر داد:

برگزاري بزرگترين پياده روي خانوادگي به همت بسيج در هفته دفاع مقدس

رئيس سازمان ورزش بسيج از برگزاري بزرگترين پياده روي خانوادگي در بيش از 500 شهر كشور در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۸۲۳۲
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
به گزارش خبرگزاري بسيج، مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی ـ ورزشی خواهران بسیج کشور صبح امروز در اردوگاه شهید بهشتی برگزار شد.

جشنواره فرهنگی ـ ورزشی خواهران بسیجی کشور همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، صبح امروز با حضور سردار کاظم یزدانی رئیس سازمان ورزش بسیج کشور، داوود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور و جمعی از مسئولان استانی در مجموعه ورزشی اردوگاه شهید بهشتی اصفهان (باغ ابریشم) آغاز شد.

در اين مراسم سردار يزداني با اشاره به برنامه هاي سازمان ورزش بسيج در حوزه ورزش خواهران گفت: علاوه بر برگزاري جشنواره هاي فرهنگي ورزشي، سازمان ورزش بسيج در راستاي توسعه ورزش همگاني در هفته دفاع مقدس در بيش از 500 شهر كشور بزرگترين پياده روي خانوادگي را برگزار مي كند.

در ادامه مراسم افتتاحیه این جشنواره با ادای احترام مسئولین و اهدا گل به مقام شامخ شهدا و رژه تیم‌های شرکت‌کننده از مقابل جایگاه، پایان یافت.

گفتنی است جشنواره فرهنگی- ورزشی خواهران بسیج کشور با حضور 400 ورزشکار از 31 استان در قالب 48 تیم، طی روزهای 22 تا 24 شهریور ماه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود و ورزشكاران در سه رشته آمادگي جسماني، تكواندو و پينگ پنگ با هم رقابت مي كنند.
ارسال نظرات