خبرهای داغ:
برگزار شد:

دوره یک روزه تربیتی سرگروه های حلقه های صالحین سپاه ناحیه امام صادق (ع) استان قزوین

شهرستان آبیک صبح شنبه دوره یک روزه تربیتی سرگروه های حلقه های صالحین سپاه امام صادق(ع) آبیک را برگزار کرد.
کد خبر: ۸۵۶۸۳۴۵
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان آبیک حجت الاسلام عبدالصمد رمضانی امام جمعه موقت ومربی شجره طیبه صالحین شهرستان آبیک با عرض خوشامد گویی به سرگروه های حلقات صالحین اظهار کرد: یکی از آیاتی که در آن به صالحین اشاره شده آیه105 سوره انبیاء می باشد که در آن به دست اندرکاران شجره طیبه صالحین خداوند مژده ای داده است و اشاره به صالحان و وارثان زمین نموده است.

این مربی شجره طیبه صالحین در ادامه با اشاره به حدیثی از امام سجاد(ع) افزود:ائمه معصومین (ع) وبزرگان ما نیز توجه ویژه ای به صالحین داشتند به گونه ای که امام سجاد(ع) در کتاب تحف العقول ویژگی های صالحین را برمی شمرد و در اولین ها می فرماید که مجالس صالحین و نشست وبرخاست با بندگان صالح انسان را به صلاح و رستگاری دعوت میکند.

حجت الاسلام رمضانی تصریح نمود:این جلسات وحلقات صالحین موجب می شود که انسان خود را تربیت کند وعلاوه بر محتوا وبحث های قرآنی و روایی وسبک زندگی باید آداب علما نیز بیان شود که باعث این می شود که عقل انسان رشد کند که در نتیجه بصیرت وآگاهی و روشن بینی را به همراه دارد.

وی متذکر شد: اطاعت از پیشوایان ورهبران الهی نتیجه اش این است که تمام عزت را کسب کند و اگر ما به دنبال عزت وسربلندی هستیم راهش پیروی از رهبران دینی و ولایت معصومین ونواب آن ها می باشد.

امام جمعه موقت شهرآبیک در خاتمه با اشاره به سخنان رهبری در رابطه با امریکا متذکر شد:ردپای شیطان بزرگ در حوادث یمن وسوریه وکشتار مردم مظلوم جهان به خوبی قابل مشاهده ورویت است، مقام معظم رهبری بستن راه ورود امریکا در کشور را در اقتصاد مقاومتی، پیشرفت های علمی و وحیه انقلابی گری دانسته اند و چشم انداز دشمن شناسی را برای ما ترسیم نموده اند.

 

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها