خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بوئین زهرا:

تلاش بسیج سازندگی رفع محرومیت زدایی در سطح شهرستان است

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا گفت: تلاش بسیج سازندگی رفع محرومیت زدایی در سطح شهرستان است.
کد خبر: ۸۵۶۸۹۷۰
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

سیدحسن حسینی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا در گفتگو باخبرنگارخبرگزاری بسیج از شهرستان بوئین زهرا با اشاره به آغاز فعالیت های محرومیت زدایی در سطح شهرستان اظهار داشت: فعالیت گسترده بسیجیان بوئین زهرا در قالب گروه‌های جهادی برای سازندگی و آبادانی مناطق روستایی و محروم شهرستان بوئین زهرا آغازشده است.

وی با تشریح برنامه‌های محوری برای توجیه موضوع اقتصاد مقاومتی و عملیاتی نمودن ای موضوع در این شهرستان اشاره کرد و افزود: تلاش بسیج سازندگی رفع محرومیت زدایی و برچیدن چهره فقر و محرومیت و جایگزینی آبادانی و عمران در سطح شهرستان است و با نگاه اقتصاد مقاومتی برنامه های اجرایی را پیش خواهد برد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا ساخت و بهره‌برداری از واحد‌ها و بناهای عمرانی روستایی طی ماه‌های اخیر را جزء فعالیت‌های شاخص و محوری این سازمان در شهرستان بوئین زهرا برشمرد وتصریح کرد: تاکنون در روستاهای «لهارد» و «ولی‌آباد» بخش مرکزی بوئین زهرا با همت جهادگران بویین زهرایی2خانه عالم روستایی بنا شده است وآماده بهره برداری است.

حسینی با اشاره به اجرای طرح حصارکشی مسجد در روستای خان آباد و رنگ آمیزی داخل مسجد چلمبر، توسط بسیج سازندگی عنوان کرد: ساخت خانه عالم درروستای سیراب شهر آبگرم و روستای هجیب شهر بوئین زهرا شهرستان بوئین زهرانیز به همت بسیجیان بوئین زهرا تاکنون انجام شده است.

وی ادامه داد: در روستاهای «جهان‌آباد» و «امیر‌آباد» نیز 2خانه بهداشت روستایی توسط بسیج سازندگی ناحیه بویین زهرا بهره‌برداری و افتتاح شده است.

حسینی کلید حل مشکلات اقتصادی کشور را در گرو توجه به اقتصا مقاومتی دانست و افزود: بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا درراستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید محور در 6 ماهه اول امسال بالغ بر یک میلیاردو پنجاه هزارتومان وام به بسیجیان جهت تولید واگذار کرده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا درپایان سخنان خود به تبیین اهداف بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت :توجیه برنامه های سال توسط مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان درحوزه های مقاومت برگزار گردید و توجه ویژه به شکوفایی اقتصادی در تمامی پروژه ها ، جلب مشارکت مردم و استفاده از پیمانکاران و کارشناسان بومی درتصمیمات جزء افق ها و چشم اندازهای بسیج سازندگی شهرستان می باشد که امیدمی رود با استعانت از خداوند متعال بتوانی خادم خوبی برای مردم شهرستان در جهت محرومیت زدایی باشیم.


2001
/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها