فرمانده سپاه خلیل آباد خبر داد:

اجرای بیش از 54 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه خلیل آباد از برگزاری بیش از ۵۴ عنوان ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۹۶۸۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
سرهنگ علی نیک یاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در زمینه های فرهنگی، بصیرتی، نظامی و ورزشی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی در ادامه حضور مسئولین با لباس رزم را در برنامه هفته دفاع مقدس موجب قوت قلب بسیجیان دانست و افزود: تلاش شده است که هر روز یک یا دو برنامه محوری و اصلی داشته باشیم و در کنار آن برنامه دیگری نیز باشد.

نیک یاد با تاکید بر حضور پررنگ ادارات و نهادهای شهرستان خلیل آباد در بزرگداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: اصناف و بازاریان همانند ایام دفاع مقدس باید بیشتر پای کار باشند.

وی در ادامه تقارن هفته دفاع مقدس را با مناسبت‌های مذهبی و ملی را به فال نیک گرفت و گفت: ابتدای هفته دفاع مقدس با شهادت امام محمدباقر(ع) شروع و انتهای آن با ولادت امام علی نقی(ع) به پایان می رسد و تقارن هفته دفاع با ایام حج، روز عرفه، عید سعید قربان، دهه ولایت و امامت بی شک اتفاقی نیست و باید از این فرصت برای انتقال رشادت های رزمندگان به نسل جوان استفاده کنیم.

رژه نیروهای مسلح و بسیجیان

فرمانده سپاه خلیل آباد در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح و بسیجیان در روز ۳۱ شهریورماه اشاره کرد و گفت: این مراسم باشکوه با حضور بسیجیان، نیروهای مسلح و مسئولین شهرستان در خلیل آباد برگزار می شود.

وی همچنین تاکید کرد: برپایی نمایشگاه های نوشت افزار اسلامی و دجالواره از اعم برنامه های اجرایی در هفته دفاع مقدس به شمار می رود.

افتتاح حوزه مقاومت بسیج اداری

وی در خاتمه به دیگر برنامه های اجرایی در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: دیدار با امام جمعه، صبحگاه مشترک دانش آموزی، زنگ مهر، غبارروبی مزار شهدا، همایش بزرگ رزمندگان ، شرکت سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه، همایش پیاده روی بانوان، نشست بصیرتی، یادواره شهدا، همایش ما زنده ایم، افتتاح حوزه مقاومت بسیج اداری و مجمع بسیج شهرستان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها