مسئول سازمان اردویی و راهیان نور بسیج کرمانشاه در گفتگو با کوله بار عنوان کرد:

استقبال کاروان های راهیان نور از نمایش رزمی فرهنگی "با افلاکیان" در کرمانشاه

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: نمایش رزمی فرهنگی با افلاکیان از چهاردهم شهریور در اردوگاه توحید کرمانشاه در حال برگزاری و میزبان کاروان های راهیان نور است.
کد خبر: ۸۵۷۰۵۳۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،علی یوسفی راد  با بیان اینکه برای پنجمین سال پیاپی است که رزمایش فرهنگی بصیرتی با افلاکیان در پادگان توحید کرمانشاه برگزار می شود، گفت: این برنامه با هدف معرفی و شناساندن شهدای کرمانشاه، هر شب برگزار می شود.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بیشترین افراد بازدیدکننده از این رزم نمایش را کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور عنوان کرد و گفت: در این مدت بیش از 20 هزار زائر راهیان نور از این نمایش بازدید کرده اند.
 
یوسفی راد خاطر نشان کرد: اجرای این رزم نمایش سال گذشته  در 82 شب برگزار شد و میزبان 250 هزار نفر بود  و از تاثیرگذاری بسیاری در بین آحاد مردم به خصوص نسل جوان بر خوردار بود و با استقبال بسیاری روبرو شد. 
 
این مسئول  خاطر نشان کرد: این پروژه حول سه محور قبل، حال و بعد از زمان دوران دفاع مقدس مورد بحث قرار گرفته است و با توجه به  اینکه مردم کرمانشاه به طور کامل با مسئله جنگ در هشت سال دفاع مقدس درگیر بودند، در این راستا تلاش کردیم نقشی که مردم در زمان دوران دفاع مقدس داشتند به تصویر بکشیم تا برای نسل امروز و آینده ملموس تر باشد. 
 
وی تصریح کرد: در این رزم نمایش 12 نفر از هنرمندان بنام عرصه تئاتر و تلویزیون کشور و 98 نفر از هنرمندان بسیجی اعم از خواهران و برادران شرکت دارند. 
 
یوسفی راد یکی از تفاوت‌های این رزم نمایش را در استان کرمانشاه با دیگر استان‌های دیگر در این دانست که بیننده هنگام ورود ناظر صحنه بازسازی شده خط مقدم و شاخصه‌های جنایات رژیم بعثی است. 
 
وی همچنین به نقش مهم و اساسی زنان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: زنان این استان نقش ارزنده‌ای در دفاع مقدس داشتند که باید در انتقال این ارزش‌ها کوشا باشیم.
 
اجرای رزم نمایش "با افلاکیان" در پادگان توحید کرمانشاه از ساعت 21 آغاز می شود و بازدید از این رزم نمایش برای عموم آزاد است.
 
انتهای پیام/ق
ارسال نظرات