خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

برگزاری کارگاه شعر کودک و نوجوان در کرمانشاه

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه گفت: با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان بسیج دانش‌آموزی هفتم مهرماه کارگاه شعر کودک و نوجوان در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۱۶۹۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

صلاح‌الدین قره‌تپه امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، به تشریح برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در هفته دفاع مقدس پرداخت و اظهار کرد: هفتم مهرماه سال‌جاری کارگاه شعر کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه گفت: کارگاه مذکور با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان بسیج دانش‌آموزی برگزار خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول، نمایشگاه مقابله با دجالواره (ماهواره) در شهرستان هرسین از جمله دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته دفاع مقدس است.

قره‌تپه برگزاری تئاترهای خیابانی را از جمله دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: این تئاترها با موضوع مقابله با دجالواره و شبکه‌های اجتماعی از دو ماه قبل آغاز شده و طی هفته دفاع مقدس نیز ادامه خواهد داشت.

وی به با بیان اینکه 14 کانون نیز در سطح استان هر کدام برنامه‌های خاصی برای این هفته برگزار خواهند کرد، افزود: سرکشی از خانواده شهدا و تجلیل و گرامی‌داشت هنرمندان فعال در راستای اهداف انقلاب و در زمینه دفاع مقدس از جمله دیگر برنامه‌ها است.

ارسال نظرات