خبرهای داغ:
حجة الاسلام علی طهماسبی امام جمعه الوند :

شعار " مرگ برآمریکا " شعار اصولی انقلاب اسلامی است

امام جمعه الوند گفت : شعار مرگ برآمریکا شعار اصولی وراهبردی نظام جمهوری اسلامی است و هیچ گاه از زبان و اذهان مردم ایران حذف نخواهد شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۰۶۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج از شهرستان البرز ، حجة الاسلام والمسلمین علی طهماسبی امام جمعه شهر الوند در اولین روز از هفته دفاع مقدس و در دیدار با مسئولین شهرستان البرز که با حضور حجة الاسلام حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه و سرگرد علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز برگزار شد ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس  اظهار کرد: شعار "مرگ برآمریکا " شعاری است که حضرت امام خمینی (ره) آن را بنیانگذاری نمود  تا به امروز علیه سیاست های استکباری آمریکا در تمامی کشورهای آزادی خواه وانقلابی طنین انداز شده است .

وی تاکید کرد: مردم ما هیچ گاه نمی توانند توطئه های تاریخی استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی را فراموش کنند و امروز نماد استکبار جهانی به طور آشکارا آمریکا و هم پیمانان منطقه ای و بین المللی او هستند که رویای سلطه بر جهان را داشته و آرزوی نابودی خط مقاومت مقابله با رژیم صهیونیستی را در سر می‌پرورانند که این آرزو را به گور خواهد برد .

 طهماسبی با اشاره به روزهای حماسه دفاع مقدس گفت: آغاز جنگ تحمیلی بر علیه ایران اسلامی در حالی شروع شد که تنها یک سال از تشکیل انقلاب می‌گذشت و هنوز کشور در بهبوهه انتخابات، درگیری با نیروهای منافقین و گروه فرقان و تثبیت نیروهای نظامی و تثبیت اوضاع سیاسی به سر می برد نیروهای انقلابی توانستند علاوه بر مدیریت اوضاع داخلی و سازماندهی نیروهای مسلح نظامی در مقابل حمله های رژیم بعث عراق مقابله کنند .

وی ضمن یادآوری دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس خاطر نشان کرد: تنها یکی از بزرگترین دستاوردهای دفاع مقدس خودباوری و اتکای به نسل جوان در کشور بود که توانست با خودکفایی در زمینه های مختلف نظامی ، تجهیزاتی و فرماندهی جنگ و با حضور فرماندهان جوان و خلاق کشور پیروزی های شگفتی را به دست آورد .

طهماسبی افزود: شناخت دوست و دشمن در عرصه بین المللی که بیش از 50 کشور در دنیا به طور مستقیم و غیرمستقیم از رژیم بعث عراق حمایت کرد و شکستن ابهت ابرقدرت های شرق و غرب همچون آمریکا در رویارویی با رزمندگان دفاع مقدس ، تکامل قدرت نیروهای مسلح و تقویت روحیه  خودباوری واعتماد به نفس از دیگر دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در 8 سال دفاع مقدس بود.

حجة الاسلام طهماسبی امام جمعه شهرستان الوند در پایان خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی توانست در دوران ابتدایی انقلاب با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) در مقابل بساری از هجمه های دشمن ایستادگی کرده و تا به امروز نیز اقتدار خود در منطقه و جهان را حفظ کند و ما امروز  شاهد این هستیم که  به اذعان کشورهای غربی نقش ایران در حل بسیاری از معضلات و مشکلات منطقه انکار ناپذیر است .

 

3002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها