خبرهای داغ:
جانشین فرمانده نیروی انتظامی ناجاقزوین:

" رستگاری" پاداش رزمندگان انقلابی در کلاس درس " معنویت"

معنویت حاصله در دفاع مقدس باعث شد که رزمندگان تکلیف گرا و آرمان گراتر از همیشه عمل کنند و به این نتیجه دست یابند که درهر شرایطی نزد خداوند متعال رستگارند.
کد خبر: ۸۵۷۲۳۴۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱

سلمان امیری جانشین فرمانده نیروی انتظامی ناجا استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج از قزوین اظهار کرد: دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران به اندازه ای عظیم است که به سادگی نمی توان به تشریح آن پرداخت به همین منظور، در راستای شناسایی هر چه والاتر انقلاب اسلامی،  ضروری است تعریف کاملی از جنگ تحمیلی رزمندگان دفاع مقدس ارائه شود.

وی افزود: جنگ تحمیلی 8 سال دفاع مقدس ، دفاعی چشمگیر بود به دلیل اینکه با عبور از مرزها، توانست اسلام ناب محمدی(ص) را در سایر کشورها احیاء کند به بیان دیگر، حماسه کشور ایران از سایر جنگ های دول تاریخی متمایز بوده است.

جنگ ایران و عراق  بیشترمسئله ای اعتقادی بود نه سرزمینی

این مقام مسئول تصریح کرد: جنگ ایران و عراق  بیشتر مسئله ای اعتقادی بود نه سرزمینی به همین منظوراست که این جنگ به طور کامل در تصرف اشغال سرزمینی خلاصه  نمی شود به بیان ساده تر،جوانان کشور برای دفاع از عقاید دینی وحفظ ارزش های اسلامی  کشور ،لباس رزم پوشیدند و به میدان نبرد شتافتند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ناجا استان قزوین  " خشنودی خداوند متعال" را از ویژگی های بارز رزمندگان دانست و ادامه داد: معنویت سبب اطاعت پذیری و فرمانبرداری از ولی فقیه حضرت امام خمینی (ره)و الگو پذیری از مقام معظم رهبری به عنوان الگویی با هویت و قابل قبول شده بود.

تکریم و بزرگداشت هفته دفاع مقدس یک " وظیفه ملی" است

 امیری اضافه کرد: تحمل سختی ها و مشکلاتی که رزمندگان داشتند تنها گوشه ای از معنویت آنان را نشان می دهد به طوری که همین  ویژگی سبب شد خصلت هایی همچون از خود گذشتگی، ایثار و فداکاری در آنان دو چندان افزایش یابد.

این مقام مسئول تاکید کرد:معنویت حاصله در دفاع مقدس باعث شد که رزمندگان تکلیف گرا و آرمان گراتر از همیشه عمل کنند  و به این نتیجه دست یابند که درهر شرایطی نزد خداوند متعال رستگارند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ناجا استان قزوین توضیح داد: در حال حاضر تکریم و بزرگداشت " هفته دفاع مقدس"  وظیفه ملی همه اقشار مردمی و مسئولین کشوری است  در همین راستا ضروری است هر ساله این مراسم باشکوهتر از سال های گذشته به اجرا در آید.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ناجا استان قزوین ،با اشاره به آثار مثبت 8 سال دفاع مقدس تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس آثار مستقیم و غیرمستقیم بسیار ارزنده ای در کشور داشته است که  ارزنده ترین آثار مستقیم این دفاع، صیانت و حفاظت از سرزمین مادری  در راستای حفظ عزت میهنی بوده است.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها