خبرهای داغ:
مدیر كل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد:

آمادگی کمیته امداد قزوین برای جمع‌آوری نذورات مردمی در عید قربان

مدیر كل کمیته امداد استان قزوین با اعلام اینکه این نهاد برای جمع‌آوری نذورات مردمی آمادگی کامل دارد، از فعالیت و استقرار پایگاه امداد در روز عید قربان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۲۴۵۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴


به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین ،به نقل از  روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین هدایت صفری با تبریك و تهنیت فرا رسیدن عید سعید قربان و تقدیر و تشكر از نیت خیرخواهانه مردم در كمك و یاری به نیازمندان و بی‌سرپرستان و احیای سنت‌های حسنه اسلامی بیان داشت: آمادگی برای از خود گذشتن و به تعالی روح اندیشیدن و جداشدن از تعلقات مادی پیام مهم روز قربان است، واگر چنین روحیه‌ای در جامعه اسلامی رواج‌یافته و نهادینه شود، فلسفه اصلی عید قربان قابل درک می‌شود.

وی ادامه داد: ایام ذی‌الحجه بهترین زمان برای رسیدن به قرب الهی، ایمان و مراتب عالی تقوای الهی است و عید سعید قربان عید صداقت و پاکی و تسلیم‌شدن انسان مومن در برابر اراده پروردگار است.

صفری اعلام کرد:،دفاتر كمیته امداد امام خمینی (ره) با راه اندازی پایگاه‌های ثابت و سیار در سطح شهر و محل‌های برگزاری نماز عید سعید قربان، هم‌چون سنوات گذشته آمادگی دارد وجوه نقدی و یا گوشت قربانی برای اهداء به محرومان را جمع آوری ودر اسرع وقت به دست نیازمندان برساند.

وی خاطر نشان کرد:پایگاههای مستقردر سطح شهر و مساجد محلات در سراسراستان برای جمع آوری کمکها وهمچنین شماره حساب 63273000بانک کشاورزی شعبه نواب برای واریز کمک نقدی خیرین در نظر گرفته شده است.

 

1011/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها