خبرهای داغ:
فرماندار تاکستان:

دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران است

دفاع مقدس، نام‏ آشناترین واژه در حماسه‏ های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‏های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار، تا ابد به یادگار خواهد ماند و برگ زرینی در تاریخ ایران است.
کد خبر: ۸۵۷۲۴۹۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان تاکستان ، حیدری فرماندار تاکستان در حاشیه افتتاح نمایشگاه ستارگان خاکی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس، هفته ای در گذر ایام نیست، واژه ای در حصار تنگ زمان نیست؛ فصلی است در بی زوال ترین تقویم های ابدی آنجا که زمان، خود نیز کرانه ای‌محدود دارد،ملت ما با دفاع مقدس خویش، حصار تنگ زمان را شکست و دیواره کوتاه ایام را در نوردید و از آن سوی مرزهای سبز توحید، گلستانی از شهادت را هدیه آورد.

وی گفت: دوران هشت ساله دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی وحراست ازمرزهای عزت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از حساس ترین و بارزترین برهه های حیات راستین اینملت، همچون نگینی تابناک، برتارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد.

 دفاع امت اسلامی ایران در برابر تجاوز همه جانبه دشمنان اسلام، در تاریخ افتخار آفرینی مبارزات حق طلبانه، یک ملت سترگ، فروزا نخواهد بود.

حیدری گفت: دفاع مقدس، نام‏ آشناترین واژه درحماسه‏های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‏های آن، در تاریخ شکوهمنداین دیار، تا ابد به یادگار خواهد ماند و برگ زرینی در تاریخ ایران است.

این مسئول بیان کرد: ملت ایران با رشادت ها و شهادت و با این معیار ها توانستم دتمامی استکتبار شرق و غرب را به زانو دربیاوریم و در آخر هم با قدرت و به پشتیبانی خدا و به ایمان به خدا توانستیم سربلند از جنگ بیرون بیاییم و دشمنی را که در تلاش بود که بعنوان آغاز گر جنگ شناخته شود به عنوان متجاورز شناخته شدو و این مححق نبود جز ایمان به خدا و تبعیت محض مردم از ولی امر زمان محقق شد.

حیدری اذعان داشت: هم اکنون نیز کشورهای مستکبربا استفاده از اهرمهای سیاسی، نظامی و اقتصادی خود در مناطق مختلف قصدآشوب و ایجاد رعب و وحشت دارند که ملتها را از حقوق اصلی و مسلم خودبازدارند اما اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و بیداری کشورهای اسلامیباعث شده تا آنان را از این تفکر واهی مأیوس نموده و مسیر انقلاب اسلامی بارهنمودهای مدبرانه رهبر معظم انقلاب "مدظله” به شایستگی طی شود

1007/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها