خبرهای داغ:

زنگ مهر و مقاومت در سمنان نواخته شد

زنگ مهر و مقاومت با حضور استاندار سمنان و مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در سمنان نواخته شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۶۰۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، زنگ مهر و مقاومت با حضور استاندار سمنان، دبيركل شوراي عالي آموزش و پرورش كشور، فرماندار سمنان، مديركل آموزش و پرورش استان سمنان، فرمانده نيروي انتظامي استان سمنان و جمعي از مديران، مسوولان و فرهنگيان استان سمنان در دبيرستان دخترانه امامي سمنان نواخته شد.

محمدرضا جهان، مديركل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن تبريك به مناسبت روز اول مهر و هفته دفاع مقدس گفت: خدا را شاكريم كه استان سمنان از لحاظ آموزشي و پرورشي رتبه اول تا پنجم را در كشور دارد و از شاخص اول باسوادي، پيش دبستاني و پوشش تحصيلي در كشور برخوردار است.

وي همچنين با تبريك عيد قربان و روز عرفه خطاب به دانش آموزان گفت: عيد قربان عيد از خود گذشتن عيد كشتن نفس است و روز عرفه ، روز شناخت و آگاهي است اميدوارم پروردگار كمكمان كند تا قدر اين روز را بدانيم و غنيمت شماريم.

محمد وكيلي استاندار سمنان نيز از زحمات مربيان و معلمان دلسوز تشكر كرد و گفت: معلمين تلاش كردند مدرسه مركز رشد و تعالي انسانهاي فرهيخته باشد، معلمان از شادي و لذتهاي خود گذشتند تا ما دانش آموزان را به پيشرفت و تعالي برسانند ما امروز مديون معلماني هستيم كه ما را به عنوان وزير مدير معاون تحويل جامعه داده اند.

وی به پرسش مهر رياست جمهوري از دانش آموزان در نخستین روز از سال تحصيلي اشاره كرد و گفت: پرسش مهر امسال اين است كه " فرصت هاي بعد از توافق هسته اي چه چيزي است ؟ " آينده اين مملكت با پاسخ شما دانش آموزان و آينده سازان به اين سوال بايد ساخته شود.

نويد، مشاور عالي آموزش و پرورش كشور نيز گفت: از اينكه توفيق حاصل شد كه در جمع شما عزيزان حاضر شويم بسيار خرسنديم و از اينكه آغاز سال تحصيلي مقارن شده است با روز عرفه هفته دفاع مقدس و عيد قربان به فال نيك مي گيريم.

وي افزود: رسالت اصلي آموزش و پرورش توانمند كردن نسل جوان است و توانايي را ما در دانايي مي دانيم ، توانا بود هر كه دانا بود.

مشاور عالي آموزش و پرورش كشور به تلاشهاي مسئولين و معلمين اشاره كرد و گفت: استان سمنان از جمله استانهايي است كه از لحاظ علمي سير تكاملي خوبي را طي كرده است و ما به تمامي معلمين و مسئولين تبريك مي گوييم اجراي سند تحول بنيادين آموزش و پرورش نيازمند يك عزم ملي است؛ ما بايد آموزش و پرورشي را پديد آوريم كه خروجي آن سرمايه هاي انساني و انسانهاي فرهيخته باشد تا بتوانند كشورمان را بسازند و به جامعه خدمت كنند.

بر اساس این گزارش؛ اجرای سرود، برافراشتن پرچم، قرائت دلنوشته اي به مقام معظم رهبري توسط دانش آموز بسيجي از ديگر برنامه های آيين نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصيلي جديد بود.

همچنين به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت حوزه بسيج دانش آموزي رضوان و دانش آموزان بسيجي نمايشگاهي در نمازخانه دبیرستانه دخترانه امامی برپا شد و حاضران از اين نمايشگاه ديدن كردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها