خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد؛

سرکشی فرماندهی سپاه شاهرود از دو جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی

در گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرمانده سپاه شاهرود با دو جانباز 70 درصد دفاع مقدس دیدار کرد.
کد خبر: ۸۵۷۳۰۸۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار حمید دامغانی و هیئت همراه با حضور در منزل دو جانباز 70 درصد دفاع مقدس فرومدی و خیری از آنها تفقد کرد.

در این دو دیدار فرمانده سپاه شاهرود با تجلیل از ایثارگری جانبازان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب گفت: رهبری در دیدار اخیر خود با جانبازان فرمودند«جانبازان تابلو و تصویری از دوران ابتلاء بزرگ ملت ایران در دوران دفاع مقدس هستند و حضور آنان در جامعه، در واقع بیان حقایقی تاریخی، معرفتی، سیاسی و بین المللی است.»

دامغانی افزود: به حق حضور شما جانبازان زنده کردن دوران دفاع مقدس است و شما به عنوان الگو و اسوه دفاع مقدس و سند این نجاوز وحشیانه به ملت ایران هستید و شما گواه تاریخی ملت ایران در برابر تهاجم دشمنان به ملت ما می باشید.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس و آرزوی شفا برای همه جانبازان و سربلندی نظام اسلامی بیان کرد: بسیج و سپاه با اقتدا به ایثارگری ها و حجانفشانی شما عزیزان و شهدا و ایثارگران در راه حفظ دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس تلاش می کند و در این راه به دعای خیر و راهنمایی های شما محتاج هستیم.

در این دیدارها جانبازان 70 درصد فرومدی و خیری نیز با بیان نحوه مجروحیت خود بر ادامه دادن راه همسنگران شهید خود تأکید کردند.

جانباز فرومدی از ناحیه دو چشم نابینا و جانباز خیری از ناحیه دو پا از بالای زانو قطع و جانباز هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها