خبرهای داغ:
در قالب طرح اردوی جهادی صورت گرفت؛

اقدام بسیجیان پایگاه میعاد در آماده سازی و تکمیل مسجد افتخاری شاهرود+ عکس

بسیجیان پایگاه میعاد حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت در قالب اردوی جهادی اقدام به تکمیل و آماده سازی ساختمان جدید مسجد افتخاری شاهرود کردند.
کد خبر: ۸۵۷۳۰۸۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای اجرای اردوی جهادی بسیج سازندگی بسیجیان پایگاه میعاد حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت اقدام به تکمیل و آماده سازی بنای مسجد جدید افتخاری در خیابان فردوسی شاهرود کردند.


در این اردوی یک هفته ای بسیجیان در راستای آماده سازی و تکمیل بنای مسجد کارهای عمرانی و زیباسازی محیط مسجد را انجام دادند.

فرمانده پایگاه بسیج میعاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه این برنامه در قالب اردوی جهادی اجرا شد، گفت: مسجد سنگر اعتقادی و سیاسی است و بسیج که در این نهاد رشد و نمو دارد باید برای بالندگی آن تلاش نماید و تلاش برای آماده سازی و تکمیل مسجد وظیفه بسیج و بسیجیان است.

عبدالحسین خرقانی افزود: این برنامه با حضور بیش از 25 نفر از بسیجیان پایگاه به مدت یک هفته در قالب اردوی جهادی بسیج سازندگی اجرا شد تا مسجد برای افتتاح آماده شود و به مسجد قبلی اضافه شود و فضایی مناسب برای نمازگزان و فعالیت های فرهنگی و مذهبی ایجاد شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها