خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز :

تهاجم فرهنگی دشمن در مرحله گذر از خاکریزاست

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرزگفت : تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی از مرحله خاکریز و سنگر عبور کرده و تا نزدیکی جبهه خودی پیشروی کرده است.
کد خبر: ۸۵۷۳۱۴۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان البرز ، سرگردعلیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) در یادواره  شهدای بانوان شهرستان البرز وشهیده طیبه واعظی که در تالار شهرالوند برگزار شد اظهارداشت : امروز تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی از خاکریز عبور کرده و تا نزدیکی جبهه خودی پیش آمده است که این مساله هشداری برای همگان است .

سرگردحیدری تاکیدکرد : شبیخون فرهنگی دشمنان که به وسیله ابزار رسانه ای ماهواره ها وسایت های بی شمار صورت می گیرد ، در حال حاضر نزدیک تر و فعال تر  شده وبا فعالیت در شبکه های اجتماعی ادامه پیدا کرده است واگر هوشیار نباشیم  امروز دیگر درون خانه های خانواده های ایرانی و فرهنگ دینی مردم مورد تهدید قرارگرفته است .

وی با اشاره به فعالیت بسیار جوانان و نوجوانان در شیکه های اجتماعی افزود : در روز ساعات بسیاری از وقت جوانان به حضور در شبکه های اجتماعی اختصاص داده می شود که این امر مشکلات متعددی را به وجود آورده و در حالی که جوانان ما باید به مطالعه وپژوهش بپردازند ساعات بسیاری را در شبکه های مجازی می گذرانند .

سرگرد حیدری عنوان کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کند تا از همه جوانب اجتماعی و فرهنگی به درون زندگی مردم نفوذ کرده و فرهنگ دینی خانواده های اصیل ایرانی را از بین ببرند تا از این طریق بتوانند تاثیرپذیری فرهنگ غربی را در جامعه ما گسترش دهند .

وی خطاب به بانوان بسیجی گفت : امروز ما وظیفه داریم تا با تلاش خود در گسترش فرهنگ بسیج در رسانه ها و با تبلیغات نشر آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی نمود عملی  اهداف بسیج و  نظام را در جامعه به نمایش بگذاریم .

فرمانده سپاه ناحیه البرز گفت : یکی از سنگرهای مهم بسیج درمقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان سنگر بصیرت افزایی و دین مداری است که با شناخت سیره شهدا وبا تاسی به فرهنگ سبک زندگی خانواده های شهدا و ارزشهای دفاع مقدس امکان پذیر خواهدبود .

حیدری در پایان گفت : همانطور که در سالهای غروآفرین 8 سال دفاع مقدس بانوان دوشادوش رزمندگان برای دفاع از ارشهای دینی در جبهه ها حضور یافته و.با پرستاری از مجروحان جنگ به دردهای آنان التیام بخشیدند ، امروز بانوان بسیجی وظیفه دارند تا با نشر ارزشهای دفاع مقدس در میان جوانان و جامعه به وظیفه وتعهد خود در قبال خون شهدا عمل کنند .

ب/پ 30 /3002

ارسال نظرات
پر بیننده ها