خبرهای داغ:
فرمانده فرمانده تیپ 116 شهید رحیم صفوی:

زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست

فرمانده تیپ 116 شهید رحیم صفوی بیان کرد: بنا به فرمایشات معمار کبیر انقلاب اسلامی "زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست." ما همیشه در تمام روز های زندگی خود، بخصوص در این هفته باید شهدا را یاد کنیم
کد خبر: ۸۵۷۳۷۰۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبر گزاری بسیج  از قزوین، بیژن فلاحی فرمانده تیپ 116 شهید رحیم صفوی با بیان اینکه یاد و خاطره جانبازان و مقام والای شهدا که 8 سال در راه خدا جنگیدند تا امنیت به همراه بیاورند را باید همیشه بخصوص در این هفته زنده نگاه داریم، اظهار کرد: ما در این هفته یادآور رزمندگانی هستیم که با گذشت ایثار و شهادت در مقابل کشور های کفار ایستادگی کردند.

وی در همین خصوص ادامه داد: با برگزاری نمایشگاه های نظامی با حضور جانبازان و سخنرانی پیام آوران ایثار تجارب خود را در خصوص حوادث 8سال دفاع مقدس که به وقوع پیوست است  را به جوانان این دوره انتقال داد.

فلاحی یکی از راه های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را خاطره گویی رزمندگان دانست و افزود: رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل 8سال در مقابل دشمن ایستادگی کردند و حتی یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادند.

فرمانده تیپ 116 شهید رحیم صفوی با بیان برنامه های تبیین شده در این هفته ادامه داد: پوشش تمامی برنامه ها در این هفته به صورت زنده توسط صدا و سیما استان، حضور کلیه کارکنان و نیرو های مسلح استان در نماز جمعه، برگزاری دعای عرفه در مسجد پادگان، تجلیل از ایثارگران، جانبازان و شهدا به همراه هدیه و لوح، دیدار از خانواده شهدا با حضور فرماندهان تیپ 116 و دعای کمیل در مسجد امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

این مسئول افزود: از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس گردهمایی زنان رزمندگان در دوره دفاع مقدس، همایش نقش خانواده در تربیت فرزندان و ترویج زندگی اسلامی، مسابقات ورزشی برای کارکنان وظیفه، برگزاری محفل انس با قرآن، گردهمایی تبیین ولایت رهبری و حصر آبادان و برنامه های متنوع دیگر که با حضور مسئولین و نیرو های مسلح انجام می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  بنا به فرمایشات معمار کبیر انقلاب اسلامی  "زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست." ما همیشه در تمام روز های زندگی خود، بخصوص در این هفته باید شهدا را یاد کنیم، خاطره انان را زنده نگه داریم و همچنین  به خانواده های شهدا احترام بگذاریم.

1005/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها