خبرهای داغ:
در گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

مسئولان پایگاه روستای قلعه نو خالصه شاهرود از سه جانباز دیدار کردند

به همت پایگاه علی ابن ابیطالب(ع) حوزه بسیج روستایی نجف اشرف از سه جانباز دفاع مقدس در روستای قلعه نو خالصه شاهرود دیدار به عمل آمد.
کد خبر: ۸۵۷۴۴۱۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با حضور فرمانده و شورای پایگاه علی ابن ابیطالب(ع) و رئیس شورای اسلامی و دهیار روستای قلعه نو خالصه از جانبازان سرافراز علی اصغر قرایی،حجت بختیاری و حسن خنکال دیدار انجام شد.

در این دیدارها که در بزرگداشت هفته دفاع مقدس در منازل این جانبازان دفاع مقدس برگزار شد محمد رضا حسینی فرمانده پایگاه در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اعیاد غدیر و قربان جانبازی را از افتخارات باری تعالی به خوبان خود بیان کرد و گفت: شما جانبازان سند زنده ایثارگری و مجاهدت و فداکاری مردان مردی هستید که در هشت سال دفاع مقدس جانانه مبارزه کردند تا دشمن نتواند بر آب و خاک ما نفوذ داشته باشد.

بهمن آرا دهیار روستای قلعه نو خالصه نیز در این دیدارها با گرامیداشت حماسه دلاورمردی ها و رشادت های رزمندگان و صبر و استقامت جانبازان بر مجروحیتشان اظهار کرد: صبر و استقامت شما و خانواده هایتان بر این سختی ها و رنج های مجروحیت سبب ایجاد ارتباط بیشتر با خداوند و اجر و مزد والاتر در پیشگاه الهی است.

در این دیدارها جانبازان نیز به بیان نحوه جانبازی خود و خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخته و بر ادامه راه شهدا و حرکت در مسیر ولایت تاکید کردند.

در پایان این دیدارها هدایایی به رسم یادبود از طرف پایگاه و دهیاری روستای قلعه نو خالصه به خانواده جانبازان اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها