رحیم روحی
رسول علی حسنی کارمند بانک ملّی :
وجود چنین نمایشگاه هایی برای نسل جدید لازم و ضروری است تا گوشه ای از جانبازی ها، رشادتها و شهادت های آنها را نشان دهد و واقعیت جنگ را برای مردم بازگو نماید .
کد خبر: ۸۵۷۴۹۵۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶

آقای رسول علی حسنی کارمند بانک ملّی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج :

کسانیکه جنگ را درک کرده اند می دانند این نمایشگاه خیلی جزئی تر از حقیقت های دفاع مقدس است امّا وجود چنین نمایشگاه هایی برای نسل جدید لازم و ضروری است تا گوشه ای از جانبازی ها، رشادتها و شهادت های آنها را نشان دهد و واقعیت جنگ را برای مردم بازگو نماید .


از طرف دیگر اینجا برای خود من و همرزمان شهدا و رزمندگان خاطرات شهدا و جانبازیهای آنان را زنده می کند. رسول علی حسنی با توجّه به تنوع غرفه های نمایشگاه گفت : قطعاً دست اندرکاران نمایشگاه در مراحل مختلف کار کارشناسی انجام داده اند امّا پیشنهاد می کنم فرصت بیشتری در هر غرفه برای تشریح اختصاص می دهند و حتی نتایج را ارزیابی نمایند. از طرف دیگر با توجه به اعتقادات دینی و عقاید ما بایستی جامعه ما سرشار از روحیه ایثار و شهادت باشد چرا که با وجود اتمام جنگ هشت ساله تحمیلی، جنگ دشمنان با ما هنوز ادامه دارد و شکل جنگ نرم بخود گرفته بنابراین باید شکل مقاومت و مقابله ما هم با آنها تغییر کند و با تاکتیک ها و تکنیک های متناسب با هجمه آنها به مقابله با آنها برخیزیم.

جوانان ما متأسفانه تأثیر منفی گرفته اند پس مدیریت اسلامی متناسب با وضعیت روز جامعه است . بعد از دوران پیامبران الان معاصر دومین مرحله است که فرهنگ ایثار و شهادت و اطاعت پذیری در جامعه اسلامی خودش را نشان داد و ثابت کرد که می توان با اتکای به این ولایت به اوج رسید .

قضیه منا روشن است هر ذهن آگاه دو بصیر و با منطقی می تواند به صراحت این فاجعه را تشخیص می دهد نمی شود حادثه به این عظمت به همین راحتی اتفاق بیافتد پشت صحنه این موارد مسائل سیاسی مشهود است .

اولین قضیه اصل و ریشه آل سعود بیشتر یهودی است تا مسلمان و باید طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید مدیریت حج به جهان اسلام واگذار شود .

ارسال نظرات