خبرهای داغ:

برگزاری مراسم گرامیداشت روز سرباز به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: مراسم گرامیداشت روز سرباز به مناسبت هفته دفاع مقدس در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۱۰۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، به نقل از  روابط عمومی اداره ارشاد اقبالیه بزرگداشت هفته دفاع مقدس و روز سرباز با حضور سرهنگ والدی فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع)، حجت الاسلام تقی خانی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن (ع)، و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) و رستمی مدیر مجتمع فرهنگی و هنری و سربازان سپاه ناحیه امام سجاد در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی وهنری پیامبر اعظم (ص)برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ والدی فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) گفت: ایام هفته دفاع مقدس که یادگار قریب 300 هزار شهید و جانبازاست ،گرامی میداریم و ایام عید قربان را که پشت سر گذاشتیم و متاسفانه با فاجعه کشته شدن حجاج بویژه حجاج ایرانی که آمار آنها تا کنون به 169 نفر رسیده و درحال افزایش است، همراه بود تبریک عرض نموده و برای بازماندگان حجاجی که در این حادثه از دست رفتند از خداوند منان، صبر وشکیبایی مسالت داریم.

وی افزود: ما در استان قزوین 1250 سرباز شهید داشتیم که قابل تقدیر و باعث افتخار است از این تعداد 240 شهید سپاهی و بسیجی بودند که به فیض عظمای شهادت رسیدند، این عزیزان با خدای تبارک و تعالی معامله کردند و چشم داشتی نداشتند.

فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) افزود: شغل سربازی برای حضرت آقا خیلی با ارزش و اهمیت است و دستور دادند که یک روز در هفته دفاع مقدس بنام «روز سرباز» نامگذاری شود.

حجت الاسلام تقی خانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین گفت : هفته دفاع مقدس گنجه‌ای بی نظیر در جهان است که باید زنده نگه داشت، جنگ ما جنگ حق و باطل،جنگ غیرت و شهامت،جنگ حماسه و نجات،مظهر معنویت و دینداری بود و همانطور که امام خامنه ای فرمودند: «امروز زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست.

این مسئول در ادامه افزود: 4 موضوع باعث سقوط انسان می شود اولین آن کم توجهی به نماز است، دوم بی توجهی به فقرا و سوم هم نوایی و بی تفاوتی در مقابل گناهکاران و چهارم تردید و تکذیب روز قیامت پس جا دارد که به امر به معروف و نهی از منکر بیشتر توجه کنیم و بی تفاوت نباشیم.

پخش نماهنگ از سخنان مهم مقام معظم رهبری و شعر خوانی و تقدیر از سربازان نمونه سپاه ناحیه امام سجاد پایان بخش این برنامه بود.

 

 

1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها