خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد قزوین:

درمانگاه ویژه جانبازان در قزوین افتتاح می‌شود

درمانگاه ویژه جانبازان با هدف رسیدگی سریع به امور درمانی آنها تا پایان سال جاری در قزوین افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۵۲۰۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

به گزارش ایثار واحد قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در نشست صمیمی با جانبازان بالای 70 درصد که در سالن اجتماعات گلزار شهداي قزوين برگزار شد،
به راه‌اندازی درمانگاه ویژه جانبازان اشاره کرد و گفت: اقدامات لازم برای تاسیس این درمانگاه جنب بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین در حال انجام است که با اتمام عملیات اجرایی، افتتاح می‌شود.

 

وی افزود: درمانگاه یاد شده با هدف رسیدگی سریع به امور درمانی آنها، تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود و جانبازان می‌توانند از خدمات درمانی آن بهره‌مند شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به فاز اول مرکز فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی شهید رجایی قزوين گفت: این فاز، با هدف رفع مشكلات درماني، ‌روحي و رواني و بهبود وضعیت سلامتی خانواده‌های شهدا و ایثارگران به بهره‌برداری می‌رسد.

حقايق‌پور با بیان اینکه فاز اول مجتمع توان‌بخشی بنیاد قزوين شامل سالن ورزشي و استخر مي‌باشد كه تاكنون 95 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است، گفت: با بهره‌برداري از این فاز، امكانات خوبي در اختيار جامعه هدف قرار مي‌گيرد که مطلب فوق بيانگر ضرورت افتتاح سريعتر اين مركز است.

وي افزود: اگر مسئولان استانی وعده‌هایی که برای تخصیص اعتبار برای افتتاح این فاز دادند را محقق کنند، ما می‌توانیم تا پایان سال جاری آنرا به‌ بهره‌برداری برسانیم.

 

 

1003/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها