خبرهای داغ:
صبح امروز اتفاق افتاد:

برگزاری دومین یادواره شهدای کارگری شهرستان بوئین زهرا

دومین یادوراه ۱۵ شهید کارگری شهرستان بوئین زهرا با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴ هزار شهید کارگر کشور برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۷۵۲۳۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، دومین یادواره 15 شهید کارگر با همت حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید رجایی و همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بوئین زهرا با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، مدیران و کارگران کارخانجات برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی  امام جماعت مسجد شال در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 14 هزار شهید کارگر کشور، 300 شهید کارگر استان و 15 شهید کارگر شهرستان بوئین زهرا گفت: میزبان اصلی این مراسم خود شهدا هستند که به میهمانان خوش آمد می‌گویند و به جهت زنده نگه داشتن خاطرات و رشادت‌های شهیدان از شما تقدیر می‌کنند.

وی ضمن برشماری ویژگیهای بارز شهدای کارگر به ویژه شهید برونسی که سرآمد همه آنان است ابراز داشت: همه شما کارگران که در دفاع مقدس نقش اساسی و دفاعی داشتید امروز نیز در دفاع اقتصادی باید نقش آفرینی کنید و رزمنده ای موثر در جبهه اقتصاد مقاومتی باشید.

حجت الاسلام عاملی به بیان دستاورد های علمی، نظامی و دفاعی دانشمندان و رزمندگان جبهه علمی پرداخت و تصریح کرد: امروز نقطه آسیب پذیری ما در جبهه اقتصادی است و به همین دلیل مقام معظم رهبری اقتصاد را یک اولویت در سال 94 بیان فرمودند.

وی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی درون زاست و باید بدست توانای کارگران عزیز این مرز و بوم با اقتدا به 14 هزار شهید کارگر دفاع مقدس انجام شود.

عاملی در پایان گفت: کارگران قشری نجیب و شریف هستند که بیشترین سود را به جامعه می رسانند و کمترین هزینه را برای جامعه دارند لذا تکریم همه کارگران بویژه شهدای کارگر تکلیفی بدوش همه جامعه است.
شایان ذکر است این مراسم با مداحی و ذکر مناقب اهل بیت و شهدا توسط مداح اهل بیت، اطهری نسب به پایان رسید.

2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها