خبرهای داغ:
به منظور پاسداشت خاطره حماسه سازان سرخ:

برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس به همت حوزه حیدر کرار

به منظور پاسداشت خاطره حماسه سازان سرخ نمایشگاه آثار دفاع مقدس به همت حوزه حیدر کرار سپاه ناحیه امام حسن(ع)قزوین برپاشد.
کد خبر: ۸۵۷۵۶۲۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

به همت حوزه حیدرکرار(ع) نمایشگاه دفاع مقدس برگزارشد و پایگاه های ابوالفضلیه و زینبیه در برپایی این نمایشگاه همکاری داشتند.

سید مرتضی بابائی فرمانده حوزه حیدر کرار سپاه ناحیه امام حسن(ع) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: نمایشگاه دفاع مقدس از اولین روز هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام حسن(ع) شروع به کار کرده و همه روزه تا پایان هفته دفاع مقدس از ساعت 19 الی21 میزبان مشتاقان به شهدا می باشد.

وی افزود: مهمترین هدف تشکیل نمایشگاه دفاع مقدس انتقال پیام شهدا به نسل های آینده است.

فرمانده حوزه حیدرکرار(ع) گفت: تجربیات دوران هشت سال دفاع مقدس همانند اعتبار و سرمایه ارزشمندی است که توسط شهدا و رزمندگان برای نسل های آینده به ودیعه گذاشته شده است.

این فرمانده جوان در ادامه افزود مسئولان حفظ و نشر آثار دفاع مقدس باید با برنامه ریزی منسجم و کارشناسی و رعایت ظرایف این دستاورها و تجربیات ارزشمند را در قالب برنامه هایی همچون ساخت فیلم های دفاع مقدس ،خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و نمایشگاهها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم و نسل جوان تر انتقال دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: مردم فهیم ایران اسلامی به یاد دارند در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی با تجهیز حکومتی دست نشانده و راه اندازی جنگی نابرابر به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی تازه تاسیس بود،اما فرزندان غیرتمند و شجاع ملت با تبعیت از فرامین ولی فقیه و امام زمان خود امام خمینی(ره) با دست خالی در مقابل آخرین تکنولوژیهای جنگی قدرت های استکباری ایستادگی کردند.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس علی الخصوص شهدای این منطقه نمایشگاهی در خیابان مجاهد برای آشنایی بیشتر عموم مردم جهت آشنایی بیشتر با معارف دفاع مقدس و شهدا برگزار کردیم، و هرشب ازخاطره گویی یکی از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس نظیر برادر آذربایجانی،علی عباسی و محمد اندیشگر  استفاده می کنیم.

وی در پایان به برگزاری یادواره شهدایی که در مسجد حضرت موسی ابن جعفر(ع) در روز سه شنبه و مصادف با آخرین روز از هفته دفاع مقدس با حضور برادر فرقانی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری علویون شهر مقدس قم از بعد از نماز مغرب و عشاء خبر داد.

 

1007/پ30/ب    

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها