دبیرستاد بازسازی غدیرخم استان کرمانشاه :

ازعوامل مهم پیروزی در دفاع مقدس الهام گرفتن از فرهنگ غدیر و ولایت بود

دبیر ستاد بازسازی غدیرخم استان کرمانشاه با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با دهه ولایت گفت : در پایان هفته دفاع مقدس در هشت نقطه از استان کرمانشاه نمایش بازسازی واقعه غدیر اجرا می شود.
کد خبر: ۸۵۷۵۶۸۴
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،به نقل از کوله بار،علی یوسفی راد ترویج فرهنگ غدیر را زمینه ساز ارزشهای اسلامی دانست و گفت: یکی از عوامل مهم پیروزی در دفاع مقدس الهام گرفتن از فرهنگ غدیر و پیروی از ولایت بود.
 
این مسئول افزود:استکبار جهانی با بکارگیری شیوه های مختلف در تلاش است اعتقادات شیعیان را کمرنگ کند که باید با استفاده از فرهنگ غدیر معارف دینی را به نسل های آینده منتقل کنیم.
 
یوسفی راد از بازسازی واقعه غدیر در هشت نقطه استان خبر داد و گفت : همزمان با عید سعیدغدیر این نمایش در شهرهای کرمانشاه،کنگاور،صحنه ، هرسین، سرپلذهاب، اسلام آباد و دالاهو برگزار خواهد شد.
 
وی ضمن تقدیر از برگزاری این مراسم برای چندمین سال پیاپی گفت: این حرکت عظیم تاریخی و فرهنگی در شناساندن مساله غدیر به مردم به ویژه نسل جوان ، نقش بسیار مهمی داشته است و باید در سال های آینده نیز با قوت بیشتر ادامه یابد.
 
یوسفی راد  با بیان اینکه  غدیر استمرار حرکت انبیاست افزود:نمایش زنده و میدانی وقایع تاریخی اسلام به منظور انتقال مفاهیم دینی به مخاطبان بسیار تاثیرگذار است.
   
این مسئول با بیان اینکه برگزاری این نمایش در استان با برکات زیادی همراه است گفت : در سال گذشته بیش از 50 هزار نفر از این نمایش بازدید کردند.
 
یوسفی راد با بیان اینکه عیدغدیرخم یکی از اعیاد مهم در میان شیعیان است، گفت: ارزش نهادن به اعیادی همچون عیدغدیرخم باعث ترویج فرهنگ شیعه در میان مسلمانان جهان می شود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات