خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان خبر داد؛

ساماندهی 120 راوی دفاع مقدس در استان سمنان

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان با اشاره به ساماندهی 120 روای دفاع مقدس در استان سمنان گفت: بسترسازی برای گسترش صحیح ادبیات دفاع مقدس در درون و برون استان سمنان از مهم‌ترین اهداف این طرح بوده است.
کد خبر: ۸۵۷۶۲۲۷
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، اسحاق هراسانیان در جمع خبرنگاران‌ اظهار داشت: در راستای سازمان‌دهی راویان دفاع مقدس که در اردوهای معنوی راهیان نور به‌کارگیری می‌شوند، دوره‌های آموزشی تخصصی راوی‌گری برگزار شده است.

وی بابیان اینکه برای این دوره آموزشی از اساتید برجسته روایت‌گری استفاده‌شده است، از اهدای کارت راوی‌گری به این 120 راوی برگزیده استان سمنان خبر داد.

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: این کارت‌های راوی‌گری در همایش بزرگ راویان که با حضور فرماندهان سپاه استان سمنان در پادگان شهید کلاهدوز شهمیرزاد برگزار شد و پس از آموزش سه‌روزه به 120 راوی برگزیده استان سمنان اعطاشده است.

هراسانیان با اشاره به اهداف ساماندهی راویان دفاع مقدس در استان سمنان تصریح کرد: بسترسازی برای گسترش صحیح ادبیات دفاع مقدس در درون و برون استان سمنان از مهم‌ترین اهداف این طرح بوده است.

وی با اشاره به اینکه کارت‌های روایتگری با توجه به تجربه و دوره‌های آموزشی دارای درجات مختلفی است خاطرنشان کرد: تنها کسانی که کارت‌های مخصوص روایتگری اخذ کره‌اند می‌توانند در حوزه دفاع مقدس هم در درون استان و هم بیرون از آن راوی‌گری کنند.

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه این دوره‌های آموزشی به‌منظور سازمان‌دهی تعداد بیشتری از راویان دفاع مقدس در این استان در آینده نیز ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: تعداد زیادی از فرماندهان گردان، پیشکسوتان دفاع مقدس و نیز جوانان، طلاب و روحانیون استان سمنان در این طرح استفاده‌شده و برای دوره‌های بعدی نیز شناسایی‌شده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها