فرمانده سپاه جلفا:

حضور بسیجیان در رزمایش، آمادگي برای دفاع از ارزش های اسلامی است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه جلفا در حاشيه رزمايش الی بیت المقدس اين سپاه، گفت: حضور بسیجیان در این رزمایش، نشان دهنده آمادگی نیروهای مردمی برای دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی است.
کد خبر: ۸۵۷۶۵۱۶
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، احمد تقی پور افزود: حضور در این رزمایش نشان قدرت بسیجیان برای مقابله با تهديدهاي احتمالي دشمن است.

وي با اشاره به فرمايش رهبر فرزانه انقلاب كه بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت های این انقلاب زنده بماند، خاطرنشان كرد: نیروهای بسیجی آماده دفاع از تمامیت ارضی کشور هستند و این رزمایش بار دیگر اقتدار نیروهای بسیج و سپاه را به معرض نمایش گذاشته و موجب ترس و وحشت دشمنان این انقلاب خواهد بود.

تقي پور با ابراز تأسف از حادثه منا و جان باختن حاجيان، تصريح كرد: بار دیگر شاهد بی کفایتی، اوج حماقت و بی عرضگی و سو مدیریت آل سعود نسبت به تعهدهاي خود نسبت به حفظ جان و سلامت حاجیان بودیم که با این کار نشان دادند لیاقت اداره این همایش بزرگ را ندارند.

رزمایش گردان های الی بیت المقدس سپاه جلفا با رمز «یا محمد رسول الله (ص)» به مدت دو روز در اردوگاه قدس سپاه این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات