مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر یزد خبر داد:

آغاز اعزام اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان یزد

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر استان یزد گفت: اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی از روز شنبه 11 مهرماه 94 همزمان با سراسر کشور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۵۷۶۶۱۵
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار،سرهنگ حبیب الله سیف الدینی گفت: اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی از روز شنبه  11 مهرماه 94 همزمان با سراسر کشور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شود .

 

وی خاطر نشان کرد: سلامت و امنیت زائرین که همه نوجوانان دبیرستانی هستند خیلی حائز اهمیت است همچنین برخورد عاقلانه با آنها نیز بسیار مهم است.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: در مورد راهيان نور بايد به 4 مولفه كيفيت، كميت، اثربخشي و ماندگاري توجه كرد، راهيان نور يك حج فرهنگي و بصيرتي است و با برگزاري اردوهاي راهيان نور مي توان دوران دفاع مقدس و ياد شهدا را زنده نگه داشت.

 

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج یزد افزود: امروز با عنايت خداوند راهيان نور به اوج خود رسيده است و همه دست اندركاران اين عرصه با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب در راستاي اجراي اين موضوع اهتمام بخشيده‌اند.

 

سیف الدینی با اشاره به اهميت برگزاري راهيان نور در مقابله با جنگ نرم گفت: راهيان نور يكي از مهمترين راه‌هاي مقابله با جنگ نرم دشمن است و نقش مهمي در ترويج فرهنگ دفاع مقدس دارد.

 

انتهای پیام/ ف
ارسال نظرات
آخرین اخبار