خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود:

اتحاد مسلمانان مایه نابودی کفر و نفاق در جهان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود گفت: دشمنان اسلام از اتحاد میان مسلمانان واهمه دارند؛ چرا که اتحاد جهان اسلام سبب نابودی کفر و الحاد و نفاق در جهان خواهد شد و باطل را محو خواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۷۶۷۰۷
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی شریفی در نشست بصیرتی پایگاه شهید آوینی حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) که با حضور بیش از 100 نفر از بسیجیان در مسجد الهادی شهرک البرز شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت ایام عید الله اکبر غدیر خم و تسلیت جانباختگان فاجعه جانسوز منا با بیان اینکه عید غدیر عید اتمام دین و اکمال نعمت است اظهار کرد: عید غدیرخم عید بزرگ مسلمانان و امت اسلام در استمرار سرپرستی جهان اسلام است.

وی افزود: عید غدیر عیدی است که خداوند امت اسلام را بی سرپرست رها نکرد و برای این امت بعد از رسول خدا سرپرست برگزید و ادامه راه انبیا را به امامان برحق تنفیذ و دین را اینگونه کامل نمود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: واقعه غدیر اتحاد همه جهان اسلام را نشان می دهد هر چند مکعندان و منافقین بعد از ارتحال پیامبر نگذاشتند این اتحاد ادامه داشته باشد و امت اسلام در لوای امامت به پیش برود.

وی تصریح کرد: توطئه منافقین و دشمنان اسلام سبب شد تا جهان اسلام دچار چند دستگی شود و اتحاد که لازمه این دین کامل است از میان برداشته و راه نفوذ به آخرین و کاملترین دین باز شود.

شریفی با بیان اینکه دشمن تا به امروز تلاش دارد این اختلاف را حفظ نماید، بیان کرد: دشمنان اسلام از اتحاد میان مسلمانان واهمه دارند؛ چرا که اتحاد جهان اسلام سبب نابودی کفر و الحاد و نفاق در جهان خواهد شد و باطل را محو خواهد کرد.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس و اتحاد در سایه ولایت گفت: در دوران دفاع مقدس اتحاد در سایه ولایت تحقق یافته و این ملت با دست خالی در برابر تمام دنیا قرار دادند و با نثار خون خود این انقلاب و اسلام را حفظ کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود ادامه داد: امروز نیز باید این اتحاد و ولایت در جامعه جاری باشد تا دشمن ناکام بماند چرا که دشمن می خواهد در صفوف ملت نفوذ کند و به اهداف شوم بر علیه انقلاب اسلامی دست یابد.

وی با اشاره به تاکیدات رهبری در همدلی و همزبانی و اتحاد عنوان کرد: رهبر انقلاب با رصد دقیق نقشه های دشمن ملت و دولت را به اتحاد و همدلی در راستای حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دعوت نموده و باید همه هوشیار باشند و در خط ولایت در عمل حرکت کنند.

شریفی با بیان اینکه فقط حرف کافی نیست گفت: بسیار فقط حرف می زنند و در عمل ناکام هستند و این فایده ندارد بلکه اصل در عمل کردن به سخن است همانگونه که شهدا در این راه عمل کرده و جان دادن تا اسلام و انقلاب و ولایت باقی بماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار