خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 12 قائم(عج) سمنان:

دولت عربستان بايد مسئوليت حادثه منا را بپذيرد

مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 12 قائم(عج) با تأكيد بر اينكه دولت عربستان بايد مسئوليت حادثه منا را بپذيرد، گفت: شركت تمام كشورهاي مسلمان در اداره مناسك حج با تشكيل يك شوراي مشورتي و مشاوره ‏اي حداقل خواسته كشورهاي مسلمان است.
کد خبر: ۸۵۷۶۷۵۲
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، حجت‏الااسلام والمسلمين هادی ابراهيمي در جمع پاسداران تیپ 12 قائم(عج) در حسینیه امام خمینی(ره) این یگان اظهار داشت: در روزهايي كه گذشت مردم ايران در غمي عظيم شب روز را سپري كردند، غمي كه به فرموده رهبر معظم انقلاب رهايي از آن امكان ندارد.

وی افزود: متأسفانه تكرار فجايع مختلف در عربستان براي سردمداران اين كشور به يك امر عادي تبديل شده و اين كشور همواره خود را در يك حاشيه امن رسانه ‏اي قرار داده و با استفاده از رسانه‏ها هر سال بر سر اين بي مبالاتي‏ها سر پوش مي‏گذارد.

مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 12 قائم(عج) سمنان بیان کرد: سال‏ها پيش از اين نيز شاهد قتل و عام حجاج خانه خدا توسط مأموران اين حكومت مستبد بوديم و البته هر سال نيز تعدادي از حجاج در مناسك حج مظلومانه كشته مي‏شوند كه به گفته بعضي منابع تاكنون بيش از هزاران نفر در سالهاي اخير در مناسك حج به عناوين مختلف كشته شده‏اند كه كشورعربستان هيچگاه نخواست تا در قبال اينگونه بي مبالاتي‏ها مسئوليت خود را پذيرا باشد.

حجت‏الاسلام والمسلمين ابراهيمي در ادامه با اشاره به فرمايشات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان كرد: با توجه به وخامت اوضاع پيش آمده كشورهاي مسلمان بايد موضع واحدي را در قبال عربستان سعودي اتخاذ كند.

وی بیان داشت: شركت تمام كشورهاي مسلمان در اداره مناسك حج با تشكيل يك شوراي مشورتي و مشاوره ‏اي حداقل خواست كشورهاي مسلمان است كه بايد سعودي‏ها در اين امرهمكاري لازم را انجام دهند.

مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 12 قائم(عج) سمنان با اشاره به حوادث يمن و لجاجت سعودي‏ها در نتيجه گرفتن از اين تجاوز تصریح کرد: سعودي‏ها خود را بازيچه بعضي كشورهاي غربي كرده‏اند و بي اذن و اجازه اين كشورها آب نمي‏خورند، بايد به حال عربستان گريست كه با استفاده از منابع و نيروي انساني خود به كشوري مظلوم يورش برده و با تعصبي جاهلانه و بي منطق هر روز مردم اين كشور را به خاك و خون مي‏كشد، شايد دليل اينهه اتفاق جانگداز در عربستان تقاص ناله‏هاي غريبانه زنان و مردان وكودكان يمني است كه در حال لرزندان پايه‏هاي حكومت سعودي‏هاي دين‏ستيز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها