خبرهای داغ:
امام جمعه میامی:

جنایات آل سعود نتیجه بنای کجی است که در سقیفه نهاده شد

امام جمعه میامی با اشاره به جنایات آل سعود و گروه‌های تکفیری و داعش در منطقه، گفت: امروز آل سعود در حال نسل‌کشی در کشورهای مختلف هستند و این اقدامات آنان نتیجه بنای کجی است که در سقیفه نهاده شد.
کد خبر: ۸۵۷۷۳۱۳
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در مراسم یادبود حجاج بیت الله الحرام و جان باختگان حادثه منا، در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهر میامی با اشاره به اینکه خداوند متعال در قرآن کریم از آمدن پیامبران و رخ دادن رویدادی مهم در جهان خبرداده است، اظهار داشت: غدیر خم رویداد بزرگی است که پیامبر اسلام(ص) باید برای خود وصی و جانشینی انتخاب می کرد و در این روز دین کامل می شد.

وی با بیان اینکه مردم جاهل و نادان در آن زمان توسط خواص به انحراف کشیده شدند، گفت: خواص با ایجاد جابجایی در حکومت و خارج کردن امام علی(ع) از صحنه حکومت جای امام و ماموم را تغییر دادند و مردم را به انحراف کشیدند.

امام جمعه میامی تصریح کرد: تمام فضائل و خوبی ها در غدیر و تمام رذائل و زشتی ها در سقیفه است و اولین ثمره سقیفه نیز واقعه کربلا بود که موجب شهادت امام حسین(ع) و یارانش شد.


صفائی پور انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس را یکی از ثمرات غدیر دانست و بیان کرد: تقدیم هزاران شهید در طول انقلاب و وجود ولایت مطلقه فقیه در ایران اسلامی از نتایج وجود حکومت امیرالمومنین در جامعه بود.

وی اتفاقات حج امسال و کشته شدن حجاج را نیز نتیجه سقیفه دانست و تاکید کرد: حوادثی که در حج امسال در مکه مکرمه رخ داد نتیجه کم کاری و بی رحمی آل سعود در رسیدگی به حال زائران حرم امن الهی است.


امام‌ جمعه میامی در خاتمه با اشاره به جنایات آل سعود و گروه‌های تکفیری و داعش در منطقه، تصریح کرد: امروز آل سعود و گروه‌های تروریستی در حال نسل‌کشی در کشورهای مختلف هستند و این اقدامات آنان نتیجه بنای کجی است که در سقیفه نهاده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها